;
coinex

نحوه ایجاد حالت سکوت برای سیری در iOS 9

نحوه ایجاد حالت سکوت برای سیری در iOS 9

بسیاری از شما مطمئنا این تجربه آزاردهنده را داشتید که به صورت اتفاقی، در یک کلاس و یا یک کنفرانس در محل کار، دکمه هوم دستگاه iOS خود را کمی طولانی تر از حد مورد نیاز نگه داشته اید و سپس سیری، به صدا در آمده و افکار عموم را مشوش کرده است و جدای از این شما شرم زده شده اید.
خب، یکی از راه حل هایی که وجود دارد، اما کمی غیر حرفه ای به نظر می رسد، این است که سیری را غیر فعال کنید، طوری که در دسترس نباشد. این کار به طور قطع تضمین می کند که دیگر از اینکه دستیار صوتی شما با یک اعلان، اساسا توجه همه اطرافیان را به سوی شما جلب کند، و باعث خجالت زدگی شما شود، اتفاق نخواهد افتاد. با این حال، این بدان معناست که شما نمی توانید از سیری استفاده کنید.
خب، شاید بهتر باشد در مورد این صحبت کنیم که شما می خواهید که قادر به استفاده از سیری باشید، اما تمایل دارید گاهی در حالت سکوت باشد، در iOS 9 قادر به ترکیب این دو گزینه که قبلا ناسازگار به نظر می آمدند، هستیم. یک تنظیم جدید به ما این امکان را می دهد که بازخورد صوتی سیری را با زنگ استاتوس آی فون خود”لینک” کنیم. در این حالت اگر سوئیچ و سپس حالت سکوت را فعال کنیم، سیری نیز سایلنت می شود.
متاسفانه، این ویژگی بسیار مفید، به طور پیش فرض فعال نیست، اما ما به شما نشان می دهیم که چگونه به راحتی آن را فعال کنید:

1. مرحله 1
باید به منوی تنظیمات بروید، که اولین گام معمول برای آموزش های iOS است. سپس با توجه به شکل زیر وارد بخش عمومی یا General شوید.


وارد بخش عمومی یا General شوید
2. مرحله 2
روی سیری ضربه بزنید تا منوی آن باز شود.

روی سیری ضربه بزنید تا منوی آن باز شود.
3. مرحله 3
در پایین لیست باز شده وارد “voice Feedback” شوید.

 وارد "voice Feedback" شوید.

4. مرحله 4
در تصویر زیر می بینید که بازخورد صوتی (Voice Feedback) سیری در همه زمان ها به طور پیش فرض فعال است، این همان چیزی است که گاهی باعث شرمتان در جمع شده.

بازخورد صوتی (Voice Feedback)

5. مرحله 5
به سادگی می توانید گزینه دوم را که منترل با سوییچ زنگ(Control with Ring Switch) است انتخاب کنید تا هنگامی که دستگاه خود را در حالت سکوت قرار می دهید، سیری نیز در این حالت قرار گیرد.

سوییچ زنگ(Control with Ring Switch)

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر