;
coinex

گوشی بلید S7 کمپانی ZTE رسما معرفی شد

بدنبال استقبال خوبی که از بلید Blade S6) S6) - که در فوریه راه اندازی شد - صورت گرفت، ZTE اکنون گوشی هوشمندی با مشخصات بهتر و ساختی عالی تر را معرفی می کند. درحالی که در ساخت S6 از پلاستیک استفاده شده بود، بلید S7 با یک قاب آلومینیومی و گوریلا گلس 2.5D در جلو و عقب این گوشی خودنمایی می کند.

بدنبال استقبال خوبی که از بلید Blade S6) S6) – که در فوریه راه اندازی شد – صورت گرفت، ZTE اکنون گوشی هوشمندی با مشخصات بهتر و ساختی عالی تر را معرفی می کند. درحالی که در ساخت S6 از پلاستیک استفاده شده بود، بلید S7 با یک قاب آلومینیومی و گوریلا گلس 2.5D در جلو و عقب این گوشی خودنمایی می کند.

نمایشگر LCD آن، اندازه 5 اینچی خود را حفظ کرده است اما کیفیت تصویر آن در یک حرکت رو به جلو، رزولوشن 1920 در 1080 را برای یک تراکم پیکسلی بسیار خوب 445 PPI، دریافت کرده است. نسبت اندازه صفحه نمایش به بدنه این گوشی 72.1% می باشد که این امر نشان می دهد این گوشی قابی به نسبت بزرگ دارد و این در تصویر نیز کاملاً مشخص است.

این نسبت می توانست بالاتر از این رقم باشد اما به جای آن، ZTE انتخاب کرد که سنسور اثر انگشت خود را – که با طراحی مستطیل شکل همراه شده است – در دکمه اصلی این گوشی هوشمند قرار دهد. هرچند که این طراحی مستطیل شکل سنسور اثر انگشت کمی عجیب به نظر می رسد، اما هنگامی که عملکرد این سنسور را مورد ارزیابی قرار دهید متوجه خواهید که این کار ارزش نسبت صفحه نمایش به بدنه 72.1 درصدی را دارد. این سنسور به جز آنلاک کردن گوشی که ویژگی معمول تمامی سنسورهای اثر انگشت می باشد، قابلیت هایی مثل رمز گذاشتن بر روی فایل ها و اپلیکیشن های دلخواهتان را نیز به شما می دهد.

از ویژگی های ZTE بلید S7 می توان به چیپست اسنپ دراگون 615، 3گیگا بایت رم و 32 گیگا بایت حافظه داخلی آن اشاره کرد.

اصل داستان اینجاست، وجود دو دوربین 13 مگا پیکسلی که فقط گوشی سونی Xperia C5 Ultra از آن بهره مند است. دوربین سلفی جلو، دارای تشخیص فوکوس خودکار، فلاش اختصاصی و 14 گزینه زیباسازی همراه است و دوربین عقب دارای یک فوکوس خودکار لیزری برای گرفتن عکس هایی واضح وسریع در موقعیت هایی با نور کم می باشد.

اصل داستان اینجاست، وجود دو دوربین 13 مگا پیکسلی که فقط گوشی سونی Xperia C5 Ultra از آن بهره مند است. دوربین سلفی جلو، دارای تشخیص فوکوس خودکار، فلاش اختصاصی و 14 گزینه زیباسازی همراه است و دوربین عقب دارای یک فوکوس خودکار لیزری برای گرفتن عکس هایی واضح وسریع در موقعیت هایی با نور کم می باشد.

رابط کاربری این گوشی هوشمند که بر پایه اندروید 5.1 لالی پاپ می باشد به خوبی مشخص است که از iOS الهام گرفته و این امر برای یک شرکت چینی که بازار هدفش را نیز چین انتخاب کرده است، امری معمول به نظر می رسد. اگر بخواهیم در رابطه با قابلیت های این گوشی صحبت کنیم، در درجه اول می توان به ویژگی مجیک جسچر (Magic Gestures) اشاره کرد، این قابلیت که بسیار شبیه به ویژگی ترسیم میان بر شرکت اپو (Oppo) می باشد، برای اکثر کارهای معمولی که در طول روز از آن استفاده می کنید – مثل بی صدا کردن گوشی و یا اجرای برنامه دوربین، حرکات میان بری خاصی تعریف شده است.

گوشی هوشمند بلید S7 در رنگ های سبز لیمویی، رز گلد، الماس سفید و خاکستری در دسترس می باشد. این دستگاه در ابتدا در تایلند به فروش خواهد رسید و بعد از آن نیز بازار های آسیایی بیشتری را شامل خواهد شد. درباره این که آیا این گوشی در سایر نقاط جهان نیز در دسترس قرار می گیرد، هیچ حرفی به میان نیامده است.

ZTE هنوز رسماً قیمتی برای بلید S7 اعلام نکرده است اما در حال حاضر پیش فروش این گوشی در خرده فروشی های چینی با قیمتی در حدود 280 دلار معامله می شود.

.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر