;
coinex

گوگل در حال بحث برای ساخت گوشی های هوشمند خود می باشد

گوگل در حال بحث برای ساخت گوشی های هوشمند خود می باشد

با توجه به اطلاعاتی که در گزارشات موجود است، گوگل در حال حاضر در حال تصمیم گیری برای ساخت گوشی هوشمند خود می باشد.

دسته ای از مدیران گوگل که نامشان ذکر نشده ظاهرا یکی از احزاب این بحث بوده اند، بنا بر گزارشات یکی از آنها Hiroshi Lockheimer، معاون ارشد رئیس گوگل در بخش اندروید می باشد.
هر سال گوگل یک پرچمدار برای گوشی های هوشمند “نکسوس” خود عرضه می کند، اما تا کنون آن را خودش نساخته است، او با همکاری با یک شریک سخت افزاری مانند هوآوی یا سامسونگ گوشی هوشمند تولید می کند، پس از طراحی دستگاه توسط گوگل، شرکای سخت افزاری ساخت آن را آغاز می کنند.
این دستگاه های نکسوس هرگز فروش زیادی را رقم نمی زنند، اما معمولا توسط منتقدان به عنوان گوشی های خوب یاد می شوند، و به عنوان یک نوع گوشی تولید شده که می توانند توانایی اندروید را به خوبی نشان دهند. ساخت یک دستگاه برای خود به گوگل کمک می کند تا با رقابت با آی فون اپل بپردازد.
اطلاعات این گزارش روشن می سازد که در حال حاضر، این فقط یک ایده در حال بحث می باشد. هیچ چیز تائید شده نیست، و فعلا فقط نشان می دهد که گوگل چه قصدی برای جاه طلبی هایش در بخش آینده گوشی های هوشمند خود دارد.
اوایل این ماه نیز سایت The Information گزارش داد که گوگل در حال فکر کردن برای طراحی تراشه های خود برای دستگاه های تلفن همراه می باشد. اگر این طرح به نتیجه برسد، آنها می توانند به پلت فرم های خود یکنواختی ببخشند که این می تواند به رفع فرگمنتیشن اندروید که به آن بدنام است، کمک کند. این شرکت حتی، طراحان تراشه نیز استخدام کرده است. کماکان باید منتظر خبر های بیشتر و موثق تری در مورد برنامه های سخت افزاری گوگل باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر