;
coinex

گوشی لومیا 650 صفحه نمایش 5 اینچی خواهد داشت

گوشی لومیا 650 صفحه نمایش 5 اینچی خواهد داشت

مطابق با توئیت انجام شده توسط @sleaknow که سابقه ی خوبی در فاش کردن اطلاعات دارد، گوشی مایکروسافت لومیا 650 (با نام کد شده Saana)  آخرین گوشی 5 اینچی لومیا خواهد بود. این توئیت همچنین حاوی اطلاعاتی دیگر نیز می باشد، مثلا اینکهگوشی مانند لومیا 640 دارای لبه ی فلزی نیز خواهد بود.  همانطور که حتما می دانید، ماه پیش این شرکت غول نرم افزاری از دو گوشی پرچمدار خود یعنی لومیا 950 و لومیا 950 ایکس ال و همچنین گوشی سطح پایین خود لومیا 550 پرده برداری کرد.

شاید جای یک گوشی میان رده دی این بین خالی باشد و مایکروسافت قصد دارد با لومیا 650 این خلأ را پر کند. اما تا کنون جز توئیت انجام شده و این که گوشی صفحه نمایش 5 اینچی خواهد داشت، اطلاعات دیگری راجع به مشخصات گوشی وجود ندارد. با فرض اینکه لومیا 650 واقعیت داشته باشد می توان این گوشی را به عنوان جانشین لومیا 640 در نظر گرفت. شاید نیاز باشد تا مروری به مشخصات لومیا 640 داشته باشیم.

گوشی لومیا 640 دارای صفحه نمایش 5 اینچی و رزولوشن 1280*720 می باشد. قدرت پردازشی گوشی نیز توسط تراشه ی اسنپدراگون 400 و پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازشی 1.2 گیگا هرتزی صورت می گیرد. رم 1 گیگابایتی و حافظه ای داخلی 8 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از مشخصه های حافظه ای گوشی می باشد. با توجه به این مشخصات گوشی لومیا 650 می تواند دارای چیپ ست قوی تر، رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی باشد. هر دو دوربین آن می تواند ارتقا پیدا کند. تا زمانی که گوشی به صورت رسمی معرفی نشود نمی توان در مورد دیگر مشخصات آن اظهار نظر کرد. اما می توان انتظار داشت زمانی که عرضه شود سیستم عامل ویندوز 10 موبایل بر روی آن پیش نصب شده باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر