;
coinex

معرفی ۵ عدد از بهترین گوشی های هوشمند چینی (قسمت اول)

بهترین گوشی های هوشمند چینی. برخی از افراد با شنیدن نام گوشی های هوشمند چینی از خرید آنها منصرف شده و یا ذهنیت خوبی نسبت به این گوشی ها ندارند. اما واقعیت امر چیز دیگری است

برخی از افراد با شنیدن نام گوشی های هوشمند چینی از خرید آنها منصرف شده و یا ذهنیت خوبی نسبت به این گوشی ها ندارند. اما واقعیت امر چیز دیگری است و شاید بتوان به جرئت گفت که این کشور یکی از پیشتازان تکنولوژی حال حاضر می باشد. بسیاری از برندهای حال حاضر دنیا محصولات خود را به دلیل هزینه های کمتر و کیفیت بهتر در این کشور تولید می کنند که از جمله ی آنها می توان به اپل اشاره کرد. در حقیقت این غول تکنولوژی آیفون ۶ خود را توسط صادر کننده ی فاکس کان  (Foxconn) – که واحد بزرگی در چین داشته و یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان این کشور محسوب می شودد – به اقسی نقاط جهان صادر می کند. با توجه به پتانسیل بالقوه ی این کشور در زمینه ی صنعت و تکنولوژی و همچنین منابع انسانی زیاد، این کشور به فکر طراحی و ساخت گوشی های هوشمند مرغوب و اعلای خود نموده است. یکی از نکات کلیدی گوشی های هوشمند جدید تاکید همه آن ها بر مرغوب و اعلا بودن است. در چندین ماه گذشته بسیار شنیده ایم که کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند بزرگ و کوچک همواره تاکید داشته اند که گوشی هایی پریمیوم و عالی معرفی کنند و کمپانی های چینی هم از این قاعده مستثنی نیستند و ما قصد داریم که ۵ عدد از برترین گوشی های هوشمند این کشور را برای شما معرفی کنیم. به منظور سعی می کنیم هرکدام از این گوشی های هوشمند را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم و مشخصات، ویژگی، قیمت و دسترسی به هریک از آنها را برای شما بیان کنیم.

اولین گوشی هوشمندی که در این گزارش می خواهیم راجع به آن صحبت کنیم، مربوط به کمپانی میزو می باشد.

چندی پیش کمپانی میزو یک گوشی هوشمند جدید از خانواده ی بلو چارم (Blue Charm) به نام میزو متال (Meizu Metal) معرفی کرد.

این گوشی دارای ابعاد ۸.۲×۷۵.۳×۱۵۰.۷ میلی متری و وزن ۱۶۲ گرمی است.

این گوشی هوشمند میزو متال که دو سیم کارته می باشد، Flyme 5.1 مبتنی بر اندروید لالی پاپ ۵.۱ را اجرا می کند. این دستگاه صفحه نمایشی ۵.۵ انچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی به نمایش می گذارد که از تکنولوژی صفحه نمایش منحنی 2.5D و محافظ گوریلا گلس T2X-1 بهره می برد. پردازنده ی ۸ هسته ای ۶۴ بیتی MediaTek Helio X10 برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که دارای حداکثر سرعت ۲ گیگاهرتز می باشد و با یک پردازنده ی گرافیکی PowerVR G6200 و یک رم ۲ گیگابایتی همراه می شود و به این ترتیب قابلیت اجرای خوبی را برای کاربران فراهم می کند.

این دستگاه با دو حافظه ی داخلی متفاوت عرضه می شود: ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی که می توان آن را از طریق کارت میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا داد. لازم به ذکر است که اسلات ثانویه ی سیم کارت این گوشی به عنوان اسلات کارت میکرو اس دی عمل می کند. یعنی این دستگاه هم به بعنوان یک گوشی هوشمند دو سیم کارته و هم به عنوان یک دستگاه با یک سیم کارت و یک اسلات کارت میکرو اس دی عمل می کند.

از نقطه نظر دوربین این دستگاه باید گفت که دارای یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، لنزهای 5P و قابلیت فوکوس خوکار تشخیص فاز و فلاش دوگانه ی LED می باشد. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم زینت بخش جلوی این گوشی می باشد.

این گوشی دارای ابعاد ۸.۲×۷۵.۳×۱۵۰.۷ میلی متری و وزن ۱۶۲ گرمی است. باتری میزو متال ۳۱۴۰ میلی آمپر ساعتی می باشد. این دستگاه از اتصالات 4G LTE، وای فای، بلوتوث، جی پی اس و میکرو یو اس بی پشتیبانی می کند.

این دستگاه دارای قیمت خیره کننده ی ۲۲۸.۹۹ دلار می باشد و می توانید آن را برای خرید کریسمس از طریق وب سایت گیربست تهیه کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

تهیه و گردآوری: تکرا


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر