;
coinex

با ورود ابر گوشی هوآوی در 2020، عصر جدیدی در دنیای تکنولوژی آغاز خواهد شد

غول فن آوری چین، هوآوی (Huawei) چشم انداز خود را از آینده گوشی های هوشمند بانام سوپرفون (superphone) – ابر گوشی - اعلام کرد. سوپرفون در یک شکل کامل فیزیکی با جهانی از دیجیتال ادغام خواهد شد و قادر به برقراری ارتباط با هر چیزی خواهد بود. براساس گفته های هوآوی سیر تکاملی گوشی های هوشمند به ابر گوشی در یک چرخه 12 ساله ای شکل گرفته است که با اختراع گوشی در سال 1995 توسط موتورولا آغاز و با اختراع گوشی های هوشمند در 2007 توسط اپل به پایان رسیده است و با ورود ابر گوشی هوآوی در 2020 عصر جدیدی در این صنعت آغاز خواهد شد.

غول فن آوری چین، هوآوی (Huawei) چشم انداز خود را از آینده گوشی های هوشمند بانام سوپرفون (superphone) – ابر گوشی – اعلام کرد. سوپرفون در یک شکل کامل فیزیکی با جهانی از دیجیتال ادغام خواهد شد و قادر به برقراری ارتباط با هر چیزی خواهد بود. براساس گفته های هوآوی سیر تکاملی گوشی های هوشمند به ابر گوشی در یک چرخه 12 ساله ای شکل گرفته است که با اختراع گوشی در سال 1995 توسط موتورولا آغاز و با اختراع گوشی های هوشمند در 2007 توسط اپل به پایان رسیده است و با ورود ابر گوشی هوآوی در 2020 عصر جدیدی در این صنعت آغاز خواهد شد.

شائو یانگ (Shao Yang)، رئیس گروه استراتژی بازاریابی هوآوی در حالی که در رویداد هوآوی در سنگاپور بود گفت: “با الهام گرفتن از تکامل بیولوژیکی گوشی هایی که اکنون می شناسیم، در آینده به عنوان یک ابرگوشی زندگی خواهند کرد.”

این کمپانی چینی گفت: این ابرگوشی تمام مزیت ها و پیشرفت هایش را از گره خوردن داده های بزرگ، محاسبات ابری و هوش دیجیتالی با اینترنت اشیا (IoT) که در آن هر چیز فیزیکی، دیجیتالی است بدست می آورد. اینترنت اشیا تعریف مدرنی است که در آن هر چیزی اعم از موجود زنده و یا شی، قابلیت ارسال داده از طریق شبکه های ارتباطی چون اینترنت خواهند داشت.

هوآوی گفت از قبل بر روی ساخت اینترنت اشیا (IoT) با توسعه فن آوری های هوش مصنوعی از قبیل تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، هوش دیجیتالی، پلت فرم های هوشمند تصادفی، فن آوری های ادراک به عنوان سنسور تشخیص اشیاء، اسکن 3D و فن آوری های ارتباطی مثل سیستم عامل اینترنت اشیا و فن آوری های تعاملی چون واقعیت افزوده و واقعیت مجازی کار شده است.

هوآوی بیش از 76000 کارمند در بخش پژوهش های تکنولوژی و توسعه (R&D) دارد و با داشتن 16 مرکز R&D در سراسر جهان هزینه های بسیاری را دراین بخش انجام می دهد.

این شرکت همچنین یک سرمایه گذاری 600 میلیون دلاری به تحقیق و توسعه تکنولوزی 5G اختصاص داده است که 100 برابر سریع تر از تکنولوژی 4G می باشد. شبکه 5G احتمالا در 2020 راه اندازی خواهد شد.

.

.

منبع: zdnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    من چند وقتی است که به دنبال موبایل هایی هستم که در آینده احتمال داره تولید بشن سرچ می کنم. به نظر می رسه واقعا موج بعدی رو بخوان ابرگوشی یا همون سوپرفون اسم بزارن. دقیقاً مثل گوشی های هوشمند که واقعا روزی انقلابی توی تکنولوژی بود و الان اگه کسی اسمارت فون نداشته باشه بی معنیه، روزی هم میرسه ابرگوشی هایی که الان شاید بشه بهشون گفت انقلاب، تو دست همه پیدا میشه. واقعا معلوم نیست در نهایت به کجا می خوایم برسیم

    پاسخ

    ابرگوشی؟!!!!!! جای جناب خان خالیه اینجاااا :))، آخه سوپرفون هم شد حرف حساب؟ اصلا  تو جیب جا می شه؟ :)). مثلا چند سال دیگه ملت میان می گم یه سوپرفون خریدم وب سایتم رو روش لانچ کردم؟

    پاسخ

    این سوپرفون چیه که خیلی ها دنبالش؟ یعنی یه جورایی تو مایه های IoT می شه؟ یا همون اسمارت فونه که می خوان مردم رو سر کار بزارن می گن؟ فیس بوک و مایکروسافت و شارپ و حالا هواوی و خیلیای دیگه گفتن می خوان سوپرفون بسازن :)مثل اینکه GLX هم اعلام آمادگی کرده برای ساخت یک سوپرفون با قدرت پردازشی بمب اتم :))))

    پاسخ

    سوپرفون؟؟؟ ابرگوشی؟؟؟ هواوی؟؟؟!!!! بابا اینا چی می گن؟ ما هنوز تو گوشی های نوکیا 1100 و 1110 موندیم اونوقت اینا دارن از چی حرف می زنن؟ اونا خیلی جلوئن یا ما خیلی عقبیم یا هردو :)))

    پاسخ

    درباره سوپرفون یا همین ابر گوشی خیلی صحبت ها شده و شرکت های غولی هم راجع بهش صحبت کردن و برنامه ریزی کردن، واسم جالبه چینیا انقدر خفن پیشرفت کردن، هواوی البته نشون داده که برنامه ریزی های فوق العاده و عالی ای داره.

    پاسخ