;
coinex

فبلت ویوو X6 تائیدیه تنا (TENAA) را دریافت کرد؛ این آژانس نظارتی فقط چهار عکس معمولی منتشر کرد

اخیرا تعدادی خبر در مورد ویوو ایکس شش (Vivo X6) و شایعات مربوط به آن منتشر شده است. بیشترین خبرهای درز شده ی مربوط به این فبلت، نشانگر آن بود که ویوو X6 با یک نمایشگر بدون حاشیه و با ارائه قابلیت فورس تاچ وارد می شود. در هنگام ارائه این خبرها منتظر آن بودیم که گواهی تاییدیه آن توسط تنا (TENAA) انجام گیرد، امروز می توان گفت که این امر محقق شد و ویوو  X6 توسط این آژانس نظارتی چینی تایید شد.

اخیرا تعدادی خبر در مورد ویوو ایکس شش (Vivo X6) و شایعات مربوط به آن منتشر شده است. بیشترین خبرهای درز شده ی مربوط به این فبلت، نشانگر آن بود که ویوو X6 با یک نمایشگر بدون حاشیه و با ارائه قابلیت فورس تاچ وارد می شود. در هنگام ارائه این خبرها منتظر آن بودیم که گواهی تاییدیه آن توسط تنا (TENAA) انجام گیرد، امروز می توان گفت که این امر محقق شد و ویوو  X6 توسط این آژانس نظارتی چینی تایید شد.

در تمام این مدت منتظر این گواهی برای ویوو X6 بودیم تا اطلاعات دقیقی راجع به مشخصات آن داشته باشیم اما همه ی آنچه که از تنا به دست آمد چهار تصویر از این دستگاه، بدون درز اطلاعات زیادی درباره این فبلت بود. به عنوان مثال وجود یک اسکنر اثر انگشت در پشت و خطوطی که پشت این گوشی فلزی را زینت داده اند تایید گردید. در حقیقت شایعات منتشر شده از قبل نشان داده بود که بدنه این گوشی 98% از فلز ساخته شده است و این عکس ها آن را تایید کرد. امیدوار بودیم که مشخصات فبلت ویوو X6 نیز توسط تنا منتشر شود تا به شایعات در مورد این گوشی پایان دهد و یا آنها را تایید کند. این مدل با یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل معرفی می شود. در درون آن باید یک چیپست مدیا تک MT6797 در کنار یک پردازنده مرکزی 10 هسته ای و 4 گیگا بایت رم قرار گرفته باشد و در آخرین شایعات درز شده وجود 1 گیگا بایت رم اضافی برای پردازنده گرافیکی آن در نظر گرفته شده بود. یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی ویوو X6 را روشن نگاه می دارد و در پشت آن انتظار می رود که یک دوربین 21 مگا پیکسلی و در جلو برای عکس های سلفی و ویدیو چت یک دوربین 12 مگا پیکسلی قرار گرفته باشد.

اعتقاد بر این است که ویوو X6 تنها 4 میلیمتر ضخامت داشته و از ارتباطات 4G پشتیبانی می کند. ما باید این گوشی را در رنگ های طلایی، نقره ای، و رز طلایی (تقریبا به صورتی می زند) به زودی زود در این ماه ببینیم.

می توانید تصاویر منتشر شده از تنا را در زیر ببینید.

در تمام این مدت منتظر این گواهی برای ویوو X6 بودیم تا اطلاعات دقیقی راجع به مشخصات آن داشته باشیم اما همه ی آنچه که از تنا به دست آمد چهار تصویر از این دستگاه، بدون درز اطلاعات زیادی درباره این فبلت بود. به عنوان مثال وجود یک اسکنر اثر انگشت در پشت و خطوطی که پشت این گوشی فلزی را زینت داده اند تایید گردید. در حقیقت شایعات منتشر شده از قبل نشان داده بود که بدنه این گوشی 98% از فلز ساخته شده است و این عکس ها آن را تایید کرد. امیدوار بودیم که مشخصات فبلت ویوو X6 نیز توسط تنا منتشر شود تا به شایعات در مورد این گوشی پایان دهد و یا آنها را تایید کند.

این مدل با یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل معرفی می شود. در درون آن باید یک چیپست مدیا تک MT6797 در کنار یک پردازنده مرکزی 10 هسته ای و 4 گیگا بایت رم قرار گرفته باشد و در آخرین شایعات درز شده وجود 1 گیگا بایت رم اضافی برای پردازنده گرافیکی آن در نظر گرفته شده بود. یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی ویوو X6 را روشن نگاه می دارد و در پشت آن انتظار می رود که یک دوربین 21 مگا پیکسلی و در جلو برای عکس های سلفی و ویدیو چت یک دوربین 12 مگا پیکسلی قرار گرفته باشد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر