;
coinex

طبق شایعات عرضه ی آیفون 6C اوایل سال 95 خواهد بود

طبق شایعات عرضه ی آیفون 6C اوایل سال 95 حوالی خواهد بود

زمزمه های مقاومت نسل دوم آیفون های پلی کربنات در برابر از بین رفتن، با آخرین شایعات عرضه ی آیفون 6C، که در اواسط سال 2016(اوایل سال 95) خواهد بود، همراه شد.
پیش بینی اخیر، یعنی تاریخ عرضه این محصول، توسط کوین ونگ پژوهشگر شرکت IHS انجام گرفته و در حساب کاربری او در سایت Weibo منتشر شده است. اگرچه او در ماه آگوست گفته بود که این آیفون تا آخر سال میلادی عرضه خواهد شد، بنابراین این خبر را باید با کمی اغراق در نظر گرفت.
از زمان عرضه ی آیفون 5C دو سال می گذرد. یک آیفون 5 با کاور پلاستیکی با قیمتی کمتر از آیفون 5S، اما با این حال قیمت آن ارزانتر از چیزی نبود که بسیاری امید داشتند.
با اینکه ونگ از سابقه ی خوبی در پیش بینی برخوردار نیست با این حال امیدواریم که به زودی آیفون 6C را ببینیم.
از آغاز شایعات در مورد این گوشی مدت زیادی(دو سال) می گذرد، در واقع از زمان عرضه ی 5C خبرهایی حول ساخت 6C وجود داشته است بنابراین بسیار منطقی به نظر می رسد که تصور شود این گوشی اصلا تولید نخواهند شد، البته همانطور که می دانید مسئله مشابهی برای آیپد پرو وجود داشته، شایعه ی تولید این تبلت سال ها بر سر زبانها بود تا اینکه فکر کردیم هیچ وقت تولید نخواهند شد، اما این اتفاق افتاد و گمان ها بر این است که اپل قصد دارد همین مساله را با آیفون 6C تکرار کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام , ممنون از ترجمه و ویراستاری خوب مقاله ها تون  🙂

    پاسخ