;
coinex

برنامه دقیق به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالو برای سامسونگ فاش شد

برنامه دقیق به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالو برای سامسونگ فاش شد

یکی از فاکتورهای مهم داشتن یک دستگاه اندرویدی، این است که با چه سرعتی به روز رسانی به آخرین نسخه را دریافت خواهد کرد. بدیهی است که، اولین دستگاه ها، گوشی های نکسوس خود گوگل هستند، اما در چند سال گذشته تولید کنندگان دیگر نیز دریافت به روز رسانی برای گوشی های خود را سرعت بخشیده اند.
پس از معرفی اندروید 6.0 مارشمالو تا کنون خبر های زیادی از لیست به روز رسانی گوشی های مختلف از سازندگان متفاوت به دست ما رسید که زمان دقیق دریافت آن خیلی مشخص و دقیق نبود، این بار خوشبختانه برای صاحبان گوشی سامسونگ، احتمالا کور سوی امیدی وجود دارد، یک برنامه دریافت به روز رسانی به اندروید 6.0 مارشمالو برای دارندگان دستگاه های اندرویدی این برند فاش شده است، که می توان آن را در تصویر زیر مشاهده نمود.

برنامه دریافت به روز رسانی به اندروید 6.0 مارشمالو
همانطور که شما می توانید از عکس گرافیکی بالا دریابید، جدید ترین گوشی سامسونگ، گلکسی نوت 5 و گلکسی اج S6 پلاس اولین گوشی هایی خواهند که به روز رسانی را دریافت می کنند، در واقع از قرار معلوم ماه آینده این ارتقاء برای آن ها محقق خواهد شد. کسانی که مدل های کمی قدیمی تر مانند گلکسی S6 یا گلکسی S6 اج، نوت 4 یا نوت اج داشته باشند، تا اوایل سال 2016 میلادی (حوالی دی) باید در انتظار باشند تا نوتیفیکیشن ارتقاء به نسخه 6.0 مارشمالو را در تنظیمات خود ببینند. متاسفانه، همانطور که مشاهده می کنید برای گوشی دیگر سامسونگ مانند سری های A و E نیاز به صبر بیشتری است، هنوز وضعیت آنها واضح نیست. طبیعیتا، همه چیز در این جدول زمانی همیشه می تواند به روز رسانی را تحت فشار قرار داده تا زودتر و یا دیرتر رخ دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر