;
coinex

گروه هکر Anonymous در یک تهدید ویدیوئی به گروهک داعش: “این یک اعلان جنگ است”

هکر های گروه ناشناس (Anonymous) در شبکه اینترنت و در یک فیلم ویدیوئی یوتیوب که روز دوشنبه منتشر شد به داعش اعلان جنگ کردند و این به جهت تلافی حمله تروریستی داعش به پاریس و انتقام گرفتن از 129 کشته ای که در این حمله ناجوانمردانه کشته شدند خواهد بود.

هکر های گروه ناشناس (Anonymous) در شبکه اینترنت و در یک فیلم ویدیوئی یوتیوب که روز دوشنبه منتشر شد به داعش اعلان جنگ کردند و این به جهت تلافی حمله تروریستی داعش به پاریس و انتقام گرفتن از 129 کشته ای که در این حمله ناجوانمردانه کشته شدند خواهد بود. “Anonymous در هر جایی از جهان شما را شکار می کند”؛ این سخنانی است که یک مرد سیاه پوش در حالی که نقاب گای فاسک (Guy Fawkes) را به صورت داشت، بیان کرد. بررسی صحت این فیلم تا کنون میسر نبوده است اما از این بیانیه و شواهد امر اینچنین اثبات می شود که این فیلم مربوط به شبکه hacktivist باشد که با حملات سایبری به دولت و سایت شرکت های بزرگ دنیا شناخته می شوند.

“کشور ما، فرانسه و پاریس در ساعت 22:00، 13 نوامبر توسط چندین حمله تروریستی که ادعا شده توسط شما، داعش، انجام گرفته آسیب دیده است.” این صحبت ها با تغییر صدای کامپیوتری گفته شد.

“ما در حال راه اندازی بزرگترین عملیات علیه شما هستیم. برای بسیاری از حملات سایبری آماده باشید، این یک اعلان جنگ است.”

این ویدئو در عصر دوشنبه، یک روز پس از حملات سایبری، 1.3 میلیون بازدید کننده داشت (با مراجعه به لینک منبع می توانید این ویدیو را مشاهده نمایید).

در یک کلیپ تقریبا سه دقیقه ای دیگر از همین گروه، یک موسیقی غرش وار در تمام مدت پخش می شود و لوگوی گروه ناشناس با یک علامت سوال به جای سر به شکلی مناسب سعی در انتقال خوب این مفهوم را دارد و این نوع ویدیو، تقریباً به سبکی ثابت برای این گروه تبدیل شده است.

در روز دوشنبه فرانسه به یاد قربانیان حملات تروریستی در سراسر جهان یک دقیقه در سکوت فرو رفت.

.

.

منبع: discovery


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر