;
coinex

هم اکنون می توانید از گوگل سوالات پیچیده بپرسید

هم اکنون می توانید از گوگل سوالات پیچیده بپرسید

برای برخی، جستجو گوگل به چیزی شبیه یک دستیار شخصی تبدیل شده، به این دلیل که الگوریتم های تشخیص صدای گوگل و قابلیت واکشی اطلاعات بهبود یافته و اطاعت دستورات در پرواز بیشتر و بیشتر مفید شده است. امروز، گوگل تغییراتی برای روش جستجوی پردازش اطلاعات ایجاد کرده، که آن را کاملا دقیق ساخته است.

گوگل در حال حاضر قادر به مرتب کردن اطلاعات قاطعانه و سپس سنتز این اطلاعات برای ارائه یک پاسخ منسجم می باشد. پیش از این، با استفاده از جستجوی صوتی برای چیزی شبیه به “چه کسی رئیس جمهور بود وقتی کارل ساگان متولد شد” نتیجه تنها به لیستی از نتایج جستجوی کلمات کلیدی، منجر می شد. با این حال، در حال حاضر، گوگل ادعا می کند که قادر به جستجو بهتر و درک هدف می باشد، که آن قادر به ارائه پاسخی مانند “فرانکلین روزولت” به سوال ذکر شده در بالا می کند.
در وبلاگ رسمی جستجوی شرکت گوگل، Satyajeet Salgar، مدیر تولید این توسعه نرم افزار را برای مقایسه به کودکی تشبیه کرد که یاد می گیرد چگونه صحبت کند. در ابتدا، جستجوی گوگل تنها قادر به انجام وظایف اساسی بر اساس درک محدود آن از ارتباطات انسانی بود، از آنجا که الگوریتم ها پیشرفته تر شده اند، جستجو نیز شروع به بهتر شدن در ارائه اطلاعات به کاربران کرده است، نه اینکه فقط یک توده ای از اطلاعات مشابه با صدایی که شنیده است را دنبال کند. جستجو در گوگل رویکردی را آغاز کرده است که به واسطه آن قادر به درک بهتری از کلمه یا جمله سرچ شده توسط کاربر می باشد.
این تغییرات جدید شامل توانایی سازماندهی پایگاه های داده به لیست رتبه بندی نیز می باشد. گوگل در حال حاضر تفضیلی مانند “بزرگترین” یا “قدیمی ترین” را به رسمیت می شناسد و در رتبه دهی ها به آن توجه می کند. در واقع این امکان را می دهد تا اطلاعات از یک راه موثر مرتب سازی شوند به طوری که برای شما به صورت فوری و صریح، حتی زمان پرسیدن سوال پیچیده، پاسخ را فراهم می کند.
این تغییرات در حال حاضر بر روی سرورهای گوگل اجرا می شود و بدون به روز رسانی نرم افزاری برای هر کسی که از جستجو استفاده می کند، در دسترس است.
اکنون سرچی در گوگل انجام دهید و میزان رضایت خود را از هوشمندی آن با ما در میان بگذارید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر