;
coinex

عکس های جدید فاش شده از هوآوی میت 8 نشان از طراحی نازک فلزی گوشی دارد

عکس های جدید فاش شده از هوآوی میت 8 نشان از طراحی نازک فلزی گوشی دارد

در اواخر ماه جاری احتمالاً هوآوی گوشی حرفه ای جدیدی به نام میت 8 را معرفی خواهد کرد. تا کنون یک عکس فاش شده از گوشی دیده شده اما متاسفانه محفظه  ای که دور گوشی وجود داشت اجازه نگاه خوب به گوشی را گرفته بود. اما خوشبختانه حالا عکس های بیشتری از گوشی وجود دارد که نمای کلی از پشت گوشی را نشان می دهد.

اگر فرض کنیم این عکس درست بوده و مربوط به گوشی هوآوی میت 8 باشد این گوشی مشخصاً دراری سنسور اثر انگشت در زیر دوربین پشت خواهد بود، درست به مانند گوشی نکسوس 6P (که به طور حتم با آن آشنا هستید، گوشی هوشمندی که هوآوی چندی پیش آن را برای گوگل طراحی کرد). همچنین در این عکس می توانیم شاهد یک پورت میکرو یو اس بی در زیر گوشی باشیم. با کمی دقت می توان اسپیکر های دو گانه را در زیر گوشی به طوری که پورت میکرو یو اس بی را احاطه کرده است، مشاهده کرد. در مجموع این گوشی به نطر ضخامت بسیار نازکی خواهد داشت.

به مانند گوشی هوآوی میت 7 که سال گذشته توسط هوآوی عرضه شد، انتظار می رود که میت 8 نیز گوشی بزرگی با صفحه نمایش 6 اینچی و رزولوشن 1920*1080 داشته باشد. از دیگر ویژگی های این گوشی شامل استفاده از چیپ ست Kirin 950 و پردازنده ی 8 هسته ای، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و یک باتری بزرگ با قابلیت شارژ سریع، اشاره کرد. این گوشی از لحاظ حافظه دارای دو ورژن خواهد بود. یک ورژن با رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت و گوشی گرانتر دیگر با رم 4 گیگابایت و  حافظه داخلی 64 گیگابایت دو مدل این گوشی خواهند بود.

انتظار می رود که گوشی میت 8 تاریخ 26 نوامبر توسط هوآوی معرفی شود.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر