;
coinex

شایعات آیفون جدید 4 اینچی اپل

شایعات آیفون جدید 4 اینچی اپل

حتما شما این واقعیت را می دانید که در حال حاضر از زمان آخرین آیفون 4 اینچی اپل بیش از 2 سال می گذرد (آیفون 5S و 5C )، و حال اگر مایل هستید یک مدل جدید در بازار وجود داشته باشد، ما یک خبر خوب برایتان داریم یک آیفون 4 اینچی ممکن است در نیمه اول سال 2016 میلادی منتشر شود.
با توجه به وبلاگ ژاپنی مک اوکتارا (که دارای سابقه خوبی در مورد اطلاع رسانی همه چیز هایی که اپل به ارمغان می آورد می باشد)، یک آی فون جمع و جور جدید در حال حاضر در حال تولید است. بنا به گزارشات، علاوه بر صفحه نمایش 4 اینچی، این دستگاه با یک چیپ ست A8 اپل (تراشه موجود در داخل آیفون 6 و 6 پلاس)، یک دوربین FaceTimeHD بهبود یافته، قابلیت بلوتوث 4.1، و 802 Wi-Fi همراه می باشد. در واقع، نسل بعدی آیفون 4 اینچی باید به روز رسانی آیفون 5S باشد، هر چند مشخص نیست که ساختار بدنه آن از فلز است، یا پلاستیک.
البته چند روز پیش، ما شنیدیم که آی فون جدید 4 اینچی در نیمه دوم سال 2016 منتشر می شود نه در نیمه اول، بنابراین، در حال حاضر، اطلاعات متناقضی در مورد عرضه آن در اختیار داریم. همچنین نمی دانیم نام این گوشی چه خواهد بود، اپل، به منظور متمایز شدن آن از مدل های 6S و 6S پلاس، می تواند آن را آیفون 6C بنامد، اما این فقط یک فرض است.
در اوایل سال جاری، طراحی به نام مارتین هاجک یک کانسپت آیفون 6C ارائه داد به این منظور که به ما امکان آن را بدهد که دیدی نسبت به گوشی بعد از آیفون های 6S و 6S پلاس داشته باشیم. طرح او را می توانید در تصاویر زیر تماشا کنید.

طرح مارتین هاجک طرح مارتین هاجک

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر