;
coinex

تصاویری از گوشی های هوشمند سری A سامسونگ لو رفت

گوشی های هوشمند سری A. تصاویری از گوشی های هوشمند سری A سامسونگ لو رفت

نسل اول گوشی های هوشمند سری A، گلکسی A3،گلکسی A5 و گلکسی A7 در اواخر سال گذشته راه اندازی شدند و گوشی هایی هستند که با بدنه فلزی خود تحسین مشتریانش را برانگیخت. اولین گوشی هوشمند سامسونگ با چنین ساختاری گلکسی آلفا (Galaxy Alpha) بود. با تصاویری که از جانشینان گلکسی A5 و گلکسی A7 به بیرون درز کرد این کمپانی نشان داد که درحال حاضر در حال کار کردن بر روی نسل دوم گوشی های هوشمند سری A است.

در عکس هایی که به بیرون درز یافته است یک گلکسی A5 طلایی در کنار یک گوشی هوشمند گلکسی A7 مشکی رنگ دیده می شود. این عکس ها جلو و عقب این گوشی ها را به تصویر کشیده است. اگر این تصاویر درست باشد گوشی های جدید گلکسی سری A (به خصوص گلکسی A5 و گلکسی A7) فریم های فلزی نسل قبلی خود را به ارث برده اند. در تصاویر منتشر شده هر دو جانشینان گوشی گلکسی A5 وگلکسی A7 با یک پنل شیشه ای در پشت دیده می شوند.

پنجره مشبک بلندگو از پشت دستگاه به پایین آن منتقل شده است. در صفحه تنظیمات هر دو گوشی، ۲۰۱۶ در کنار نام گلکسی A5 و گلکسی A7  به نمایش درآمده است و احتمالا به این نکته اشاره دارد که تنها گوشی های سامسونگ خواهند بود که برای سال آینده راه اندازی می شوند.

براساس این تصاویر سامسونگ گلکسی A3 با یک نمایشگر 4.7 اینچی HD با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل و یک پردازنده چهار هسته اکسینوس 7580 با سرعت کلاک 1.5 گیگا هرتز در کنار 1.5 گیگا بایت رم خودنمایی خواهد کرد. از دیگر مشخصات آن می توان به یک حافظه داخلی 16 گیگا بایتی، یک دوربین 13 مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی 5 مگا پیکسلی اشاره کرد.

از سویی دیگر، سامسونگ گلکسی A5 ورژن  ۲۰۱۶ مبتنی بر اندروید 5.1.1 لالی پاپ خواهد بود که شامل یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی می باشد یک پردازنده اکسینوس 7، هشت هسته ای با سرعت کلاک 1.6 گیگا هرتز، 2 گیگا بایت رم در کنار 16 گیگا بایت حافظه داخلی قدرت ان را نشان می دهد. یک دوربین 12 مگا پیکسلی عقب با یک فلاش LED و یک دوربین 4.7 مگا پیکسلی در جلوی این دستگاه تعبیه شده است.

مدل سامسونگ گلکسی A7 ورژن 2016 با سیستم عامل اندروید 5.1.1 لالی پاپ و یک نمایشگر 5.2 اینچی فول HD ظاهر خواهد شد. از دیگر مشخصات این مدل می توان به یک پردازنده اکسینوس 7 هشت هسته ای سامسونگ با سرعت کلاک 1.6 گیگا هرتز و 2 گیگا بایت رم در کنار 16 گیگا بایت حافظه داخلی، دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و دوربین 4.7 مگا پیکسلی جلو اشاره داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gadgets


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر