;
coinex

گوشی P1S پپسی رسمی شد

گوشی P1S پپسی رسمی شد

به خاطر دارید شرکت پپسی قصد تولید گوشی هوشمند را داشت؟ بله، حقیقت دارد این گوشی واقعا عرضه می شود، باور کنید یا نه در حال حاضر در لوگویی با نام تجاری پپسی بر روی آن می باشد. بارها شایعاتی از گوشی P1S شنیده ایم، این اولین نشانه یک کسب و کار خطرناک، رقابتی، آینده نگرانه و احتملا سودآور برای این شرکت است، البته پپسی باید مطمئن شود و بعد آن را به تولبد انبوه برساند.
با وجود اینکه این نام تجاری یک گوشی منحصر به فرد ندارد، نسبت به مشخصات قیمت بسیار کمی خواهد داشت.
گوشی P1S پپسی با یک صفحه نمایش 5.5 با ضخامت 2.5 و با کیفیت 1080پیکسل همراه است، همچنین قدرت پردازش خود را با یک چیپست هشت هسته ای مدیا تک MT6592 با سرعت پردازش 1.7 گیگا هرتز تامین می کند. از نقطه نظر حافظه دارای 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از طریق کارت حافظه می باشد. از دیگر مشخصات آن می توان به یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی ، یک باتری 3،000 میلی آمپر ساعتی، و همچنین یک اسکنر اثر انگشت در عقب اشاره کرد. با توجه به اینکه عرضه آن در چین است، می توان شرط بست که دستگاه دو سیم کارته نیز می باشد. این پپسی فون با اندروید 5.1 لالی پاپ از پیش نصب شده، با بستر نرم افزاری به نام دایدو OS 6.1 اجرا می شود.
در حالی که این ممکن است مانند نمونه های دیگر این چینینی موجود این روزها در چین باشد که طرفداران زیادی ندارد و از طرفی لوگوی پپسی در پشت آن هم که مزید بر علت است تا خیلی در شرایط رقابتی قرار نگیرد. علاوه بر این، نسخه آبی رنگ منحصر به فرد آن 94 دلار پیش فروش شده است. در حال حاضر گوشی P1S پپسی را می توان معادل 110 دلار، در تاریخ 3 دسامبر خریداری کرد.

گوشی P1S پپسی گوشی P1S پپسی

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر