;
coinex

فیس بوک قصد دارد از حس دردناک به هم زدن رابطه عاطفی شما بکاهد

فیس بوک قصد دارد از حس دردناک به هم زدن رابطه عاطفی شما بکاهد

همیشه شبکه های اجتماعی در پیش برد روابط عاطفی موثر هستند، آنها مجالی برای رابطه ی زوج ها در محیطی مجازی فراهم می کنند. فیسبوک هم که از پیشکسوتان این عرصه است. در واقع همیشه فیس بوک به دلیل اثری که در ارتباط با مردم و جمع کردن آنها در کنار هم داشته، به خود می بالد. اما زمانی که دو نفر تصمیم بگیرند که بهتر است از هم جدا شوند آن وقت چه اتفاقی می افتد؟ اینجور مواقع طرفین از دیدن پست های طرف مقابل حال روحیشان به هم می ریزد و معمولا دست به Unfriend کردن می زنند.

امروز، این شبکه اجتماعی در وبلاگ خود بیان کرد که شروع به آزمایش ابزارهای جدیدی کرده است که به مردم برای تحمل فروپاشی یک رابطه کمک می کند. کاربران تلفن همراه ایالات متحده در حال حاضر می توانند این ابزار را زمانی که تغییر وضعیت از ” relationship ” به ” single” می دهند، ببینند. این گزینه به نام ” Take a Break” شامل دیدن به روز رسانی ها و عکس های کمتر از شریک سابق، بدون نیاز به از Unfriend کردن یا مخفی کردن آنها می باشد، برای محدود کردن آنچه که فرد می تواند از به روز رسانی کاربری ببینید نیز استفاده می شود. افراد مجرد جدید هم گزینه ای برای سفارشی کردن این دارند که چه کسی می تواند پست های قبلی آنها را ببیند و همچنین قادر به untag خود از استاتوس ها و تصاویر هستند.
این تغییرات در پاسخ به بازخورد های کاربران اعمال شده است. مدیر تولید این شرکت، Kelly Winters می گوید “این کار بخشی از تلاش مداوم ما برای توسعه منابع برای کسانی می باشد که ممکن است در لحظات دشوار زندگی خود باشند” ما امیدواریم که این ابزار به مردم کمک کند تا در فیس بوک با سهولت بیشتری پایان روابطشان را تحمل کنند، این لحظات برایشان راحتتر شود و به کنترل احساس آنها کمک کند.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: entrepreneur


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر