;
coinex

جدیدترین هدست گیر وی آر سامسونگ از امروز در ایالات متحده در دسترس قرار می گیرد

جدیدترین هدست گیر وی آر سامسونگ. جدیدترین هدست گیر وی آر سامسونگ از امروز در ایالات متحده در دسترس قرار می گیرد

جدیدترین هدست واقعیت مجازی سامسونگ به نام گیر وی آر (Gear VR) که در ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی شد و با همکاری آکیولس طراحی و تولید گردید، هم اکنون به منظور خرید در ایالات متحده در دسترس می باشد و به عنوان اولین هدست واقعیت مجازی این شرکت که برای مصرف کنندگان ساخته شده است، می باشد.

این مدل جدید، برخلاف مدل های قبلی گیر وی آر دارای قیمت ارزانتری می باشد و شما می توانید آن را با پرداخت ۹۹.۹۹ دلار به طور مستقیم از سامسونگ (با ارسال رایگان) دریافت کنید.

این هدست گیر وی آر همچنین در آمازون، بست بای هم نشان داده می شود، اگرچه هم اکنون هیچ یک از انها این هدست را در انبار خود ندارند. در هر صورت اگر شما این لوازم جانبی را می خواهید، باید از این نکته مطمئن شوید که آیا “نسخه ی نواورانه تر” ی نمی خواهید، چرا که این هدست، آخرین مدل نخواهد بود.

توجه داشته باشید که این هدست را تنها می توان با گوشی های هوشمند رده بالای سامسونگ که شامل گلکسی نوت ۵، گلکسی اس۶ اج پلاس، گلکسی اس۶ اج و گلکسی اس۶  می باشد، استفاده نمود.

این گوشی ها را می توان از طریق یک میکرو یو اس بی به این هدست گیر وی آر متصل نمود. و هنگامی که شما این گوشی ها را درداخل این هدست قرار دهید، به شما این امکان را می دهد که از بازی ها، فیلم ها، ویدئو ها، برنامه ها و دیگر کانتنت های مشابه به صورت نمایش ۳۶۰ درجه ای لذت ببرید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر