;
coinex

دلیلایل منطقی که نشان می دهد چرا گوگل مپ بهترین برنامه برای حرکت در ترافیک است

دلیلایل منطقی که نشان می دهد چرا گوگل مپ بهترین برنامه برای حرکت در ترافیک است

تا کنون از گوگا مپ استفاده کرده اید؟ آیا از آن راضی بوده اید؟ دلایل منطقی وجود دارد که نشان می دهد چرا گوگل مپ بهترین برنامه برای حرکت در ترافیک است، این برنامه به بیشترین اطلاعات ممکن دسترسی دارد و از این اطلاعات به شکل هوشمندانه ای استفاده می کند.
گوگل دارای بیشترین سنسور ها می باشد. Marc Ptioleau مدیر عامل مشاوران Prioleau که شرکت مشاوره ای اش در کالیفرنیا واقع است در مصاحبه با سایت خبری تک اینسایدر گفت: من فکر می کنم شما بتوانید بگویید کدام برنامه سطح بالا تری قرار دارد.
آن سنسور ها را Prioleau به گوشی های هوشمند ما ارجاع داده است. تمام گوشی های هوشمند اندرویدی که سرویس مکان آن ها روشن باشد و همه ی آیفون هایی که گوگل مپ بر روی آن ها باز باشد بیت های ناشناسی از اطلاعات را به گوگل باز می گرداند و این به شرکت کمک می کند تا تشخیص دهد که جریان ترافیک چگونه است.
بنابراین زمانی که در ترافیک هستیم گوگل مردم را آگاه می کند که اشتباهی را که ما مرتکب شدیم تکرار نکنند.
گوگل با ترکیب این اطلاعات با تاریخچه ترافیکی که آن را در طول سال ها ساخته است، اطلاعات از Waze، برنامه ی ترافیک خریداری شده در سال 2013 و گزارش حوادث از دپارتمان های محلی حمل و نقل، می تواند سریعترین مسیر را برای رفتن از نقطه “آ” به نقطه “ب” را نشان دهد. بیش از یک میلیارد نفر در جهان  ماهانه  از این برنامه استفاده می کنند.
بنابراین با استفاده از ترکیب حجم اطلاعات زیادی از اطلاعات از گوگل و Waze و با استفاده از برنامه های کاربردی هوشمند می تواند به این سوال رانندگان که کدام مسیر بهتر است پاسخ دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر