;
coinex

گوشی رده پایین اپو A33 رونمایی شد

گوشی رده پایین اپو A33 رونمایی شد

ماه گذشته، گوشی اپو A33m گواهینامه خود را در چین دریافت کرده بود. این به این معنی است که این دستگاه برای ایمنی مورد آزمایش قرار گرفت، و با موفقیت آن را پشت سر گذاشته، این گوشی همچنین در چین از رگولاتوری TENAA نیز گواهی گرفت. A33m یک نوع از گوشی A33 است که روز گذشته در چین رونمایی شد.
مشخصات این گوشی شامل وجود یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 540 در 960 (QHD) چیپ ست اسنپ دراگون 410 با حمل پردازنده چهار هسته ای با سرعت پردازش 1.2 گیگاهرتز می باشد. از نقطه نظر حافظه دارای 2 گیگابایت رم در داخل، همراه با 16 گیگابایت حافظه قابل ارتقا بومی است. همچنین با دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی و ویدئو چت، همراه است.
باتری 2400 میلی آمپر ساعتی آن، امکان هشت ساعت مکالمه را به ارمغان می آورد. این گوشی از نسل چهارم اینترنت همراه، LTE  Wi-Fi و بلوتوث 4.0، GPS و microUSB 2.0 پشتیبانی می کند. ابعاد آن ۱۴۲.۷ در ۷۱.۷ در ۷.۵۵ میلی‌متر  و وزن آن 146 گرم است. در نسخه های رنگی سیاه و سفید، موجود می باشد و با قیمتی معادل 235 دلار عرضه می شود.
از مشخصات نرم افزاری آن می توان گفت با اندروید ۵.۱ با بستر Color OS 2.1 همراه خواهد بود. جالب است که این گوشی حتی با این مشخصات پایین، دارای قاب فلزی و شیشه ای در جلو و پشت است و از این رو ظاهر شکیلی دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر