;
coinex

نوآوری در کسب و کار با گجت ها و فن آوری های جدید

نوآوری در کسب و کار با گجت ها و فن آوری های جدید

فن آوری های جدید  می توانند کسب و کار را ساده تر و پیوسته تر کنند. در اینجا می خواهیم به معرفی چند گجت بپردازیم که بدون در نظر گرفتن زمینه کاری ما در چگونگی پیش برد کار تاثیر خواهند داشت.

.
واقعیت مجازی
به زودی شرایطی پیش می اید که می بینیم سیستم های واقعیت مجازی فقط در بازی کاربرد نخواهند داشت. مایکروسافت می خواهد با استفاده از هدست هلولنز خود به پزشکان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بدن انسان کمک کند و یا به مردم نشان دهد راه رفتن در اطراف مریخ چگونه است. حال اگر شما طرفداران زیادی برای قدم نهادن در سفر کسب و کاری خود ندارید، واقعیت مجازی می تواند به لحن و نحوه رفتار پر تلاطم شما کمک کند. کمترین چیزی که فن آوری واقعیت مجازی برای ارائه به مخاطب در اختیار شما قرار می دهد خداحافظی به پاورپوینت است.

.
روبات ها
سال گذشته طی تحقیقاتی در دانشگاه MIT دریافتند که مردم علاقه مندند از روبات ها در محیط کاری، بهره بگیرند. البته امیدواریم به این زودی کارفرمایان ربات نداشته باشیم. در حال حاضر غلبه دستیاران شاد رباتیک مانند Jibo، Musio و Cubic  برای کمک به ارسال ایمیل، هشدار روز مهم در تقویم، گرفتن عکس و ویدئو و اعلام وضعیت آب و هوایی، در بازار وجود دارد. حضور ربات به شما کمک کند بدون اینکه هرگز مجبور به خروج از خانه شوید از راه دور با محل کار خود در تعامل باشید.

.
لیزر
وقتی صحبت از شارژ مجدد باتری به میان می آید، می توانید بگویید چه تعداد رسانا، نوارهای برق و سیم کشی برای در حال اجرا نگه داشتن دستگاه های خود نیاز دارید؟ یک شرکت استارت آپ اسرائیلی به نام Wi-Charge در حال کار بر روی توسعه ی یک فن آوری است که این امکان را فراهم می کند تا لیزر، انرژی مورد نیاز باتری گوشی ما را تامین کند. راه کار این است که یک فرستنده کوچک روی سقف نصب می شود که می تواند نور مادون قرمز را ساتع کند و پس از آن به انرژی الکترونیکی تبدیل شود و قادر به شارژ کردن تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و دیگر لوازم الکتریکی ما شود.

.
تکنولوژی های پوشیدنی
کاری که پوشیدنی های جدید می توانند انجام دهند بیش از کمک برای چک کردن ایمیل از یک ساعت و یا یک دستبند است. کاترپیلار سنسورهای ویژه ای برای کارگران طراحی کرده است که در غالب یک کلاه ایمنی خستگی را برای جلوگیری از حوادث دریافت می کند و از ورزشکاران در مقابل صدمات ناشی از ضربه حفاظت می نماید. در همین حال، چرخ دنده استفاده شده توسط بوئینگ برای برقراری ارتباط به کارگران مونتاژ کمک می کند به طوری که دیگر به دفترچه های راهنما دراین زمینه نیازی ندارد. برخی از ساعت های هوشمند حتی می تواند برای تکرار سرویس به ترجیحات مشتری، با هشدار ما را مطلع کنند، به طوری که یک تجربه سفارشی ارائه دهند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: entrepreneur


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر