;
coinex

مشخصات گلکسی A9 توسط بنچمارک تایید شد

مشخصات گلکسی A9 توسط بنچمارک تایید شد

سامسونگ به زودی ممکن است یک مدل جدید در خط تولید مجموعه گوشی های سری A خود داشته باشد، که از قرار معلوم نام آن گلکسی A9 می باشد. مشخصاتی که تا کنون از این گوشی درز شده وجود یک صفحه نمایش بزرگ 5.5 “+ ، و یک پردازنده هشت هسته ای با 3 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی را نشان می دهد.
مشخصات این گوشی با شماره مدل SM-A9000 در بنچمارک Geekbench یک بار دیگر به بیرون درز کرد، و در واقع دوباره تائید شد که یک پردازنده کوالکام MSM8976 در ساختار آن بکار رفته که چیزی جز اسنپدراگون 620 نمی باشد، که چهار هسته آن Cortex-A72 با سرعت پردازش 1.8 گیگاهرتز، و چهار هسته دیگر Cortex-A53 با سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتز است. همچنین تایید شد که 3 گیگابایت رم نیز حمل می کند.
تفاوت این اطلاعات نسبت به نشت قبلی مشخصات A9 در Geekbench ماه سپتامبر این است که به نظر می رسد، چیپ ست کنونی هماهنگ تر از عملکرد تک هسته ای است، این که نتیجه ی بالاتری هم در اندازه گیری های چند هسته ای کسب کرده است، می تواند دلیلی بر این مدعا باشد. اسنپ دراگون 620 پردازنده قوی می باشد، در واقع اولین پردازنده در سری 600 کوالکام است که از ضبط ویدیو 4K پشتیبانی می کند، و همچنین با مودم LTE X8 همراه می باشد که دارای سرعت 300 مگابایت در ثانیه برای دانلود است.
در هر صورت، گلگسی A9 هنوز مشکوک به نظر می رسد، و ما باید صبر کنیم و ببینیم که طراحی نهایی، مشخصات، و فراتر از از همه ی اینها قیمت گذاری آن چگونه خواهد بود، همانطور که می دانید گوشی های سری A سامسونگ به ارزان قیمتی شهرت ندارند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر