;
coinex

با این گوشی سیگار بکشید؛ VAPORCADE گوشی ژوپیتر را مخصوص افراد سیگاری تولید کرد!

شاید در کنار عادت های بد مردمان امروزی، کشیدن سیگار بدترین آنها باشد و به همین دلیل راه های مقابله زیادی به دوستان سیگاری برای ترک آن پیشنهاد می شود. در آخرین تلاش برای این مساله کمپانی vaporcade دست به ابتکار عمل جالبی زده است. از این پس دوستداران سیگارهای الکترونیکی (که به آن vaping هم گفته می شود) می توانند تماس بگیرند، متن و ایمیل ارسال کنند، عکس بگیرند و همچنین سیگار الکترونیکی خود را دود کنند و تمام اینها در یک گوشی که می توانید با آن سیگار بکشید جمع شده است.

شاید در کنار عادت های بد مردمان امروزی، کشیدن سیگار بدترین آنها باشد و به همین دلیل راه های مقابله زیادی به دوستان سیگاری برای ترک آن پیشنهاد می شود. در آخرین تلاش برای این مساله کمپانی Vaporcade دست به ابتکار عمل جالبی زده است. از این پس دوستداران سیگارهای الکترونیکی (که به آن vaping هم گفته می شود) می توانند تماس بگیرند، متن و ایمیل ارسال کنند، عکس بگیرند و همچنین سیگار الکترونیکی خود را دود کنند و تمام اینها در یک گوشی که می توانید با آن سیگار بکشید جمع شده است.

Vaporcade Jupiter به عنوان اولین و تنها تلفن همراه بخار ساز در جهان می باشد و این گوشی یک ترکیب شگفت انگیز از دستگاه های ارتباطی قدرتمند و یک ابزار دود ساز است. بخش سیگار الکترونیکی کاملا مشخص و واضح بوده و در زیر این قسمت یک گوشی هوشمند خودنمایی می کند. اینکه چه ویژگی هایی در دل این گوشی نهفته است خیلی واضح نیست چرا که جزئیات کمی درباره آن وجود دارد.

ژوپیتر مبتنی بر اندروید کیت کت 4.4 می باشد و اپلیکیشن اختصاصی vaping از کمپانی vaporcade بر روی آن قرار گرفته است. گوشی ژوپیتر دارای یک ماکو است که اجازه ترکیب 30 طعم مختلف میوه ای را با آن می دهد و همچنین یک دهنی با دماغه قلیان اختیاری نیز در دسترس قرار می دهد.

این شرکت اشاره کرده است که برای تولید این محصول با هربرت ای گیلبرت (Herbert A. Gilbert) همکاری داشته است. او کسی است که به عنوان جد سیگار های الکترونیکی شناخته می شود. درسال 1965 گیلبرت اولین اختراع خود یعنی همان سیگار الکترونیکی را به ثبت رساند.

این دستگاه ها با قیمت 299 دلار برای مدل ارتباطی 3G و 499 دلار برای محصول 4G قابل خرید می باشند.

با اینکه مضرات سیگار های الکترونیکی بسیار کمتر از سیگار می باشد اما هنوز هم بطور یقین نمی توان در مورد آن نظر داد بنابراین مراقب سلامتی خود باشید.

.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر