;
coinex

اچ پی با یکی دیگر از ساعت سازان بالا رده به منظور ساخت یک پوشیدنی مرموز مشارکت می کند

ساعت هوشمند اچ پی. اچ پی با یکی دیگر از ساعت سازان بالا رده به منظور ساخت یک پوشیدنی مرموز مشارکت می کند

به نظر می رسد یک ساعت هوشمند فوق العاده شیک و مطابق مد روز در راه است.

یک نماینده از اچ پی (HP) گفت که “این ساعت قابلیت هایی خواهد داشت که با نام تجاری تیتان هم تراز می شود.” برای درک بهتر از آنچه که گفته شد، با تکرا همراه باشید.

شاید شما هم با نگاهی به طراحی این ساعت به همراه نام تجاری آن، تا حدی گمراه شده باشید اما باید بگوییم که این ساعت توسط اچ پی مهندسی شده است و این شرکت می خواهد این تکنولوژی را عرضه کند.

در اطلاعیه ای که امروز از سوی این شرکت بیان گردید، نشان داده شد که بین اچ پی و تیتان چیزهایی رد و بدل می شود و آنها قصد دارند که از یک ساعت مچی رونمایی کنند که به طور رسمی در دسترس قرار می گیرد.

تیتان، پنجمین ساعت ساز بزرگ جهان، برای ساخت یک ساعت به اچ پی می پیوندد، اما این مشخص نیست که ما چه زمانی شاهد این ساعت خواهیم بود. در واقع هنوز هیچ تصویری هم از آن موجود نیست و عکسی که در بالا می بینید مربوط به خبر دیگری است که مبنی بر مشارکت اچ پی با ساعت ساز بالا رده ی Movado می باشد.

برخلاف ساعت Movado Bold Motion، راجع به این گاه شمار تیتان هیچ جزئیاتی وجود ندارد. این نشریه به این نکته اشاره می کند که این شرکت ها می خواهند با ارائه ی لوازم جانبی هوشمندی که پربار و واکنشی هستند، تکنولوی یکپارچه ای را به روش زندگی مصرف کنندگان القا کنند.

این طور که به نظر می رسد ساعت تیتان به احتمال زیاد، آنالوگ باشد و اگر اچ پی بخواهد از یک الگوی ترکیبی بهره ببرد که تاحدودی شامل تکنولوژی است و تا حدودی هم دارای طراحی گسسته می باشد، اینطور برداشت می شود که قابلیت های همان ساعت Movado را ارائه دهد.

اما از طرفی هم به نظر می رسد این برنامه ی مهندسی شده توسط اچ پی، در تلاش برای اثبات مدعای خود در دنیای ساعت هوشمند باشد و بنابراین انتظار می رود که از خبرهای متفاوت مشارکتی بیشتری در آینده مطلع شویم.

به محض شنیدن اخبار جدید در این باره شما را مطلع خواهیم کرد.

.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر