coinex
راهنمای خرید تکراتو

معامله ی بلک فرایدی: با پرداخت ۱۴۹ دلار یک انویدیا شیلد اندروید تی وی به همراه یک شیلد ریموت رایگان دریافت کنید

انویدیا شیلد اندروید تی وی. معامله ی بلک فرایدی: با پرداخت ۱۴۹ دلار یک انویدیا شیلد اندروید تی وی به همراه یک شیلد ریموت رایگان دریافت کنید

اگر شما به این فکر می کنید که تجربه ی بازی اندرویدی با یک صفحه نمایش بزرگ را داشته باشید، باید بگوییم که خوشبختانه انویدیا به تازگی از یک معامله ی شیرین بلک فرایدی ۲۰۱۵ (جمعه سیاه) برای ست آپ باکس شیلد اندروید تی وی (Shield Android TV) خود خبر داده است.

 در حال حاضر، انویدیا با خرید شیلد اندروید تی وی که توسط Tegra X1 تامین می شود، یک ریموت غیر گیمینگ به نام شیلد ریموت (Shield Remote) که به قیمت ۵۰ دلار است، به صورت رایگان به شما ارائه می دهد. این معامله ای حسابی و تر وتمیز است. اما اگر شما مایلید که تا این جمعه صبر کنید، می توانید یک شیلد اندروید تی‌وی را با ۵۰ دلار تخفیف به همراه همین شیلد ریموت رایگان دریافت کنید.

در حقیقت این کاهش قیمت را برای هر دو نوع حافظه ی داخلی آن شاهد خواهیم بود، یعنی قیمت مدل پایه ای ۱۶ گیگابایتی آن به ۱۴۹.۹۹ دلار کاهش داده می شود. شیلد تی‌وی پرو (Shield TV Pro) هم که با حافظه ی یکپارچه شده ی ۵۰۰ گیگابایتی عرضه می شود، به قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار می رسد.

برای استفاده از این پیشنهاد وسوسه انگیز، شما باید همین جمعه یک انویدیا شیلد اندروید تی‌وی را از یکی از خرده فروشان شرکت کننده مانند بست بای (Best Buy)، گیم استاپ (GameStop)، فرای (Fry’s)، کانادا کامپیوتر (Canada Computers) و یا میکرو سنتر (Micro Center) خریداری کنید. این معامله از روز پنج شنبه مورخ ۲۶ نوامبر در فروشگاه های فیزیکی آغاز می شود و تا روز شنبه مورخ ۲۷ نوامبر طول می کشد و بعد از آن هم به صورت آنلاین ادامه خواهد داشت.

انویدیا به غیر از این معامله ی شیلد اندروید تی‌وی، دیگر قیمت هایش را هم کاهش داده است. سریهای گیمینگ Saints Row و Metro متعلق به Deep Silver هم از طریق سرویس بازی استریم Nvidia GeForce Now با ۷۵ درصد تخفیف ارائه می شوند. علاوه بر این، بازی های ساخته شده برای سری انویدیا شیلد مانند  Contrast ، Doom 3، Half Life 2، Portal و Pix the  Cat هم با تخفیف ۵۰ درصدی بر روی گوگل پلی ارائه می شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر