;
coinex

گوگل ممکن است به سامسونگ در بهینه سازی رابط کاربری تاچ ویز کمک کند

گوگل ممکن است به سامسونگ در بهینه سازی رابط کاربری تاچ ویز کمک کند

جدیدترین نسخه های تاچ ویز (TouchWiz)، در بیشتر بخش ها، سریعتر، ساده تر، و بصری تر از پیشینیان خود شده اند. این رابط کاربری از نمونه کارهای رده بالای سال 2015 شرکت سامسونگ است که ما به آن علاقه مندیم در واقع هنوز بهترین تلاش سامسونگ در بخش UI است. آخرین نسخه از این رابط کاربری در قسمت کارایی نیز پیشرفت های متعددی به ثمر رسانده که انکار آن سخت است. البته هنوز برخی مشکلات وجود دارد که به طور عمده در بخش مدیریت حافظه می باشد.

در این میان فضایی برای بهبود بیشتر وجود دارد، و اگر داغترین شایعه ی جدید باور پذیر باشد، سامسونگ می تواند توسط گوگل در کار بهینه سازی رابط کاربری خود یاری شود. این شایعه می گوید که گوگل به سامسونگ در بخش زیر ساختی کمک می کند، که نه تنها برای پایگاه کاربری سامسونگ مفید است، بلکه برای دید عمومی اندروید نیز با ارزش خواهد بود. این وضعیت برای هر دو غول های تکنولوژی یک معامله دو سر برد است.
به نظر می رسد دلیل این همکاری نسبتا روشن می باشد، رابط کاربری تاچ ویز تا بحال محبوب ترین رابط اندرویدی در سراسر جهان بوده است و می توان آن را در بسیاری از دستگاه های اندرویدی در سراسر جهان پیدا کرد بنابراین، داشتن یک عملکرد بهتر و بهینه سازی قابلیت های آن به اندروید نیز کمک خواهد کرد که یک انعکاس بهتر، دست کم در تئوری داشته باشد.
به عنوان یک یادآوری گفتی است که، در اوایل سال 2014، هر دو این شرکت ها به توافقی رسیدند که منجر به همکاری عمیق تر بر روی تحقیق و توسعه از پروژه های فعلی و آینده و انتقال مجله UX سامسونگ به منظور ترویج خدمات بازی گوگل، شد.
اگر همه چیز در یک فضای ایده آل پیش رود، ما با بستر نرم افزاری رو به رو خواهیم شد که ویژگی های روان و اصلی اندروید را با قابلیت های خوب تاچ ویز ترکیب کرده و نتیجه بسیار خوبی بر جای می گذارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر