;
coinex

TENNA از نسل دوم گوشی گلکسی A7 سامسونگ خبر می دهد

نسل دوم گوشی گلکسی A7. تنا از نسل دوم گوشی گلکسی A7 سامسونگ خبر می دهد

روز قبل اخباری شنیدیم که از این قرار بود: نسل دوم گلکسی A3 و نسل دوم گلکسی A5 سامسونگ به منظور آمادگی برای رونمایی در ایالات متحده و سپس انتشار آن،  توسط FCC بازدید شده اند. هم اکنون صحبت هایی راجع به نسل دوم سری A گوشی های گلکسی به گوش می رسد. گفته می شود که گلکسی A7 با شماره مدل (SM-7100) هم در چین توسط سازمان نظارتی تنا (TENNA) تایید شده است.

بنا به گفته ی تنا از مشخصات این گوشی می توان به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی سوپر آمولد (Super AMOLED) با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی اشاره کرد. تراشه ای که در این گوشی به کار رفته است، اسنپدراگون ۶۱۵ است که شامل پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۵ گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ میباشد. داخل این گوشی ۳ گیگابایت رم یافت می شود که از رم ۲ گیگابایتی موجود در گلکسی A7 اورجینال بالاتر است. حافظه ی داخلی این دستگاه، ۱۶ گیگابایت می باشد و با استفاده از یک اسلات میکرو اس دی تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم می توان آن را ارتقا داد.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت این گوشی تعبیه شده و با بهره گیری از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی این دستگاه، می توان برای گرفتن عکس های سلفی و مدیدریت ویدئو چت استفاده کرد. یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی توان این گوشی را تامین می کند و اندرودید ۵.۱.۱ لالی پاپ هم از پیش بر روی این گوشی نصب می شود. از نقطه نظر قابلیت های اتصال هم باید گفت که این دستگاه از 4G LTE، وای فای، بلوتوث ۴، NFC، یو اس بی ۲، جی پی اس هم پشتیبانی می کند. ضخامت نسل دوم گلکسی A7 تنها ۶.۹۵ میلی متر می باشد و وزن آن ۱۵۵ گرمی است. در لیستی که توسط تنا تایید شده گفته شده است که این گوشی در رنگ “طلایی” هم در دسترس می باشد.

علاوه بر عکس های یافت شده از تنا، اوایل این ماه عکس های دیگری از این نسل دوم گلکسی A7 به بیرون درز کرد. جدا از این صحبت ها، شایعات اخیر حاکی از آن است که همه ی گوشی های سری A به احتمال زیاد دارای اسکنر اثر انگشت هم می باشند.

شایعات اخیر حاکی از آن است که همه ی گوشی های سری A به احتمال زیاد دارای اسکنر اثر انگشت هم می باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر