;
coinex

مشخصات عامل کاربری گوشی سامسونگ گلکسی A5

مشخصات عامل کاربری گوشی سامسونگ گلکسی A5

نسل دوم گوشی سامسونگ گلکسی A5، به زودی توسط این شرکت در کنار نسل دوم گوشی A3 و نسل دوم گوشی A7 پرده برداری خواهد شد. در مدت اخیر ما شاهد عکس ها و خبر درز شده ی زیادی از نسل دوم گوشی های سری A سامسونگ بودیم. اما امروز مشخصات عامل کاربری برای فرزند وسط (A5) ظاهر شد.
UAProf نشان داد که گوشی گلکسی A5 دارای صفحه نمایش 5.2 و رزولوشن 1280*720 خواهد بود و با تراکم پیکسلی 228 پیکسل بر اینچ کار می کند. نکته ی عجیب در مورد رزولوشن اچ دی صفحه نمایش این گوشی است چرا که پیش تر بنچمارک GFXBench نشان داده بود که این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1920*1080 فول اچ دی خواهد بود.
از دیگر ویژگی های شایعه شده راجع به این گوشی می توان به وجود پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.6 گیکا هرتز همراه با پردازنده ی گرافیکی Mali-T720 اشاره کرد. رم 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 16 گیگابایت از مشخصه های حافظه ای گوشی می باشد. دوربین پشت گوشی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو که مخصوص ویدیو چت و سلفی گرفتن است 5 مگاپیکسلی خواهد بود. پشتیبانی از اتصال NFC و احتمال وجود سنسور اثر انگشت بر روی دکمه ی خانه وجود دارد.
اگر شما می خواهید گوشی نسل دوم گلکسی A با وضوح تصویر فول اچ دی داشته باشید بهتر است به فکر خرید گلکسی A7 باشید چرا که این گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 1920*1080 دارد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر