;
coinex

در نسخه جدید وایبر بعد از ارسال پیام می توان آن را حذف کرد

در نسخه جدید وایبر بعد از ارسال  پیام می توان آن را حذف کرد

وایبر یک سرویس نسبتا جدید است، در واقع از پایان سال 2010 وارد صحنه شد، اما به سرعت گرفتار سرعت رشد دیگر رقیبان گشت به طوری که در حال حاضر پیام رسان مستقل مورد استفاده در بسیاری از کشورها، غول هایی مانند واتس اپ و حتی فیس بوک مسنجر می باشند.
یکی از ویژگی های که پیام رسانان محبوب فاقد آن هستند، توانایی حذف پیام بعد از ارسال می باشد. همه ما تا کنون دچار احساسات مشوشی شده ایم و در پی آن گاهی اوقات پیام های شرم آوری برای آدم های مهم فرستاده ایم، یا حتی به اشتباه برای یک شخص پیامی را ارسال کرده ایم که مخاطب آن پیام نبوده، در این حالت همیشه آرزو می کنیم کاش زمان به عقب بر می گشت و همچین خطایی از ما سر نمی زد.
در نسخه 5.6.5 از وایبر در حال حاضر این امکان بوجود آمده است که بتوانیم به نوعی زمان را به عقب برگردانیم، اشتباه خود را جبران کرده و آن پیام را حذف کنیم! در این ویژگی جدید مهم نیست که شخصی که شما به آن چیزی ارسال کرده اید، پیام را نخوانده و یا اینکه یک پیام قدیمی است که خوانده شده ، در هر صورت حذف آن از مکالمه امکان پذیر می باشد. این حتی می تواند یک راه حل عالی برای افرادی باشد که می خواهند از پیام های شما به صورت انتقام جویانه استفاده کنند.
دیگر ویژگی های جدید در این بروز رسانی شامل توانایی برای پاسخ به پیام در iOS 9 بدون نیاز به باز کردن برنامه(روی صفحه لاک، مثل پاسخ دادن به اس ام اس)، و همچنین یک راه بهتر برای ارسال فایل پیوست به طور مستقیم می باشد.

شما می توانید هم اکنون وایبر را از اینجا دانلود کنید : وایبر برای آیفون /  وایبر برای اندروید

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر