;
coinex

یک قرص بالون با پر کردن معده باعث کاهش وزن می شود

یک قرص بالون با پر کردن معده باعث کاهش وزن می شود

هزاران روش کاهش وزن وجود دارد، که همه معمولا به دلیل وسواسی است که ما در تصور از خود داریم و یکی از فرهنگ هایی است که ما را آزار می دهد. روش های موجود برای هدف مشترک از دست دادن وزن که ظاهرا این مشکل را به پایان می رسانند، متفاوت هستند. روش های جراحی مانند لیپوساکشن، شکل دادن به بدن و … تنها یک یک توده کوچک را حذف می کنند و بسیار گران هم می باشند. دیگر راه های سریع مانند قرص های رژیم غذایی کم هزینه تر هستند اما می توانند در بدن شما بسیار مضر باشند. روند اخیر در بالن معده باعث گرفتن کشش آنها به طور موثر، ارزان و کم خطر تر نسبت به تکنیک های جراحی می باشد.
قبل از بوجود آمدن قرص بالون، هر نوع دستکاری در معده به منظور وادار کردن آن به حس رضایت از احساس پر بودن به جای حس ولع داشتن صورت می گرفت، که خب قاعدتا این نوع عمل جراحی بسیار گران و برای بهبودی کامل نیز تا 6 هفته زمان لازم بود. با آمدن قرص بالون، این بالون کوچک از طریق قرص کپسول مصرف می شود، و از راهی قدیمی وارد معده می شود. هنگامی که کپسول بلعیده شود، بالون با 550 میلی لیتر مایع از طریق یک کاتتر که از دهان بیمار خارج می شود، پر خواهد شد. پس از آن بیمار از احساس پری معده قادر به سرکوب اشتهای مفرط می شود. این بالون می تواند تقریبا به مدت چهار ماه در معده بماند و از طریق دستگاه گوارش از بدن خارج شود.
این قرص منحصر به فرد هنوز مورد تایید FDA قرار نگرفته است، اما تست بالینی نشان می دهد که یک از گروه 34 نفری که این بالون ها روی آن ها آزمایش شده،حدود یک سوم از وزن بدن خود را از دست داده اند، در واقع به طور متوسط چیزی حدود 22 پوند در مدت چهار ماه . در حال حاضر این روش، برای افراد مبتلا به موارد شدیدتر اضافه وزن با حداقل شاخص توده بدن از 27 یا بالاتر طراحی شده است. در نظر داشته باشید که این به عنوان یک راه حل بلند مدت محسوب نمی شود، اما یک استارت برای کسانی است که در تلاش برای کاهش وزن هستند و از طرفی نمی خواهند زیر تیغ جراحی بروند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: interestingengineering


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر