;
coinex

DJI از یک پهپاد کشاورزی ۱۵۰۰۰ دلاری خبر می دهد

پهباد کشاورزی. DJI از یک پهباد کشاورزی ۱۵۰۰۰ دلاری خبر می دهد

جدیدترین پهباد DJI یک پهباد تخصصی و سرسخت مورد استفاده برای کشاورزی می باشد. شاید هضم آن برای شما سخت باشد مگر اینکه یک کشاورز باشید و به خوبی کارایی این پهباد را درک کنید. جدیدترین مدل این شرکت چینی پهباد هشت روتوره ی Agras MG-1 می باشد که به طور کامل مسیر خود را عوض کرده و برای کشاورزی طراحی شده است. اولین مورد استفاده ی Agras، پاشیدن محصولات با قابلیت پوشش دهی بین ۷ و ۱۰ جریب در ساعت می باشد و دارای یک مخزن است که می تواند ۱۰ لیتر مایع (حدود ۲.۶ گالن) را در خود ذخیره کند.

DJI می گوید: این آگرا بیش از ۴۰ برابر قویتر و کارامدتر از روش های پاشش دستی می باشد. این پهباد با استفاده از یک رادار مایکروویو می تواند زمین زیر پای خود را اسکن کند و با حفظ فاصله ی مناسب خود از سطح زمین و محصولات، مقدار آب مورد نیاز برای محصولات را اسپری کند. این درون با سرعت ۸ متر در ثانیه پرواز می کند و به طور یکنواختی کل سطح زمین را آبیاری می کند. این پهباد به صورت اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و یا به صورت دستی عمل می کند و دارای ساختاری ضد گرد و غبار و ضد آب می باشد و از مواد ضد خوردگی طراحی شده است. می توانید بعد از استفاده از این پهباد آن را به صورت یک بسته ی جمع و جور دراورید.

از آنجایی که توانایی این تکنولوژی برای کمک به کاشت محصولات زراعی و همچنین جمع آوری اطلاعات بلادرنگ از زمین های کشاورزی، موضوعی غیر قابل انکار می باشد، اولین ناحیه ی در نظر گرفته شده برای رشد بالقوه  در صنعت پهباد ها همین کشاورزی بوده است. و شرکت هایی مانند DJI هم در این زمینه پیش قدم بوده اند. بنا به گفته ی ژورنال وال استریت  قیمت این هواپیمای بدون سرنشین برای مصرف کنندگان ۱۵۰۰۰ دلار خواهد بود. DJI این پهباد را ابتدا در چین و کره عرضه می کنند و به دنبال آن در دیگر بازارها هم ارائه می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر