coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

Yamada Denki EveryPhone: نازکترین گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز

نازکترین گوشی هوشمند مبتنی بر رویندوز. شرکت ژاپنی Yamada Denki اخیرا از گوشی جدید EveryPhone خود خبر داد. این دستگاه یکی از اولین گوشی های ژاپنی می باشد که ویندوز ۱۰ را اجرا می کند

شرکت ژاپنی Yamada Denki اخیرا از گوشی جدید EveryPhone خود خبر داد. این دستگاه یکی از اولین گوشی های ژاپنی می باشد که ویندوز ۱۰ را اجرا می کند. نکته ی جالب توجه درمورد این گوشی در این است که این دستگاه، نازکترین گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز تا به این تاریخ می باشد و در واقع دارای ابعاد ۶.۹ × ۷۸.۶ × ۱۵۴.۸  میلی متری است. تا قبل از اینکه این گوشی منتشر شود، نازکترین گوشی ویندوز فون (Windows Phone) به نوکیا لومیا ۸۳۰ تعلق داشت که ضخامت آن ۸.۵ میلی متر بود که در واقع در این زمینه با دیگر گوشی های هوشمند موجود قابل مقایسه نبوده است.

از این مقوله که  بگذریم می توانیم این گوشی Yamada Denki EveryPhone را به عنوان یک دستگاه تا حدودی رده متوسط تلقی کنیم. این گوشی  به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی مجهز می شود و از یک پردازنده ی  ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ بهره می برد. این دستگاه را می توانید در دو رنگ سفید و مشکی تهیه کنید. EveryPhone همچنین اتصالات LTE، دورین عقب ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دوگانه ی LED، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا و یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی را به نمایش می گذارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر