;
coinex

به روز رسانی اندروید 6.0 برای گوشی LG G4 در مناطق خاصی از اروپا

به روز رسانی اندروید 6.0 برای گوشی LG G4 در مناطق خاصی از اروپا

اوایل این ماه در کره جنوبی، گوشی LG G4 به اندروید 6.0 مارشمالو به روز شد. قبل از آن، صاحبان پرچمدار LG در لهستان G4 خود را به آخرین نسخه سیستم عامل متن باز گوگل به روز کرده بودند. ظاهرا، هیچ گونه مشکلی در اندروید 6.0 در حال اجرا روی این گوشی وجود ندارد، از این رو در حال گسترش به مناطق دیگر اروپا می باشد.
این به روز رسانی از طریق وای فای(OTA) دریافت نشده است، و نیاز به استفاده از ال جی بریج دارد. این بدان معناست که این گوشی نیازمند همگام سازی با کامپیوتر به منظور دریافت این فایل سنگین، با حجم 1.55 گیگابایت می باشد. با توجه به یک پوستر این به روز رسانی در پرتغال، لهستان، رومانی، آلمان، ترکیه، بریتانیا، کرواسی، مجارستان و سوئیس در دسترس می باشد.
وب سایت خود ال جی لیستی از تغییراتی را که با به روز رسانی اندروید 6.0 به به گوشی LG G4 وارد می شود، منتشر کرده است. به عنوان مثال، دوز (Doze) گوشی شما را به یک خواب عمیق می برد، برنامه های در حال اجرا در پس زمینه، اطلاعیه و هشدارها، را زمانی که گوشی مدتی غیر فعال است، خاموش می کند. اینکار باعث گسترش عمر باتری می شود..
یکی از تغییرات تجربه کاریری شامل اضافه شدن ویژگی Allow Peeking می باشد. که این ویژگی اجازه می دهد تا شما نوتیفیکیشن ها را در بالای صفحه نمایش بخوانید بدون اینکه کل صفحه نمایش تحت پوشش قرار گیرد. می توانید با کلیک بر روی این لینک تمام ویژگی های جدید را بررسی نمائید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر