;
coinex

موبایل ها می توانند نبود کیف پولتان را اعلام کنند

موبایل ها می توانند نبود کیف پولتان را اعلام کنند

فراموش کردن یا گم کردن کیف پول می تواند دردسر ساز باشد. مواردی مانند جا گذاشتن مدارک خودرو ، کنسل کردن کارتهای اعتباری بانکی و ثبت نام دوباره برای دریافت مجدد، و گم کردن وجه داخل کیف پول برای هیچکس دلپذیر نیست. تیم مهندسان Walli برای افراد فراموشکار برنامه ای دارد که در آن تلفن همراه، شما را از نبود کیف پول و مدارک باخبر می کند.
جای تعجب نیست که کارآفرینان کیف پول هوشمند طراحی کرده باشند، چرا که کیف پول، به عنوان وسیله ایست که همه ی افراد همراه خود دارند.شرکت Wocket تامین امنیت کارتهای الکترونیکی را با چند مرحله از رسیدگی تامین می کند، این در حالیست که از زمان عرضه ی Smart Wallit در سال 2013، پیشرفت هایی داشته است. کیف پول هوشمند می تواند تلفن همراه شما را از نبود خود با خبر کند، و اگر تلفن همراه را فراموش کنید کیف پول هوشمند به شما اخطار می دهد.
تمرکز Walli روی یک مورد مشابه قرار دارد. کیف پول به محض دور بودن از یک محدوده ی مشخص، با اتصال به یک اپلیکیشن درiOS یا اندروید از طریق بلوتوث 4.0 ؛ تلفن همراه کاربر را مطلع می کند. و همینطور برعکس ، اگر تلفن هوشمند 30.5 متر از کیف پول فاصله داشته باشد ، دوبار ضربه روی کیف پول هوشمند، تلفن همراه شما را به صدا در می آورد. اما مزیت برتر Walliنسبت به سایر کیف پولهای هوشمند توانایی آن در کنترل مواردی ست که باید در کیف پول باشند!
یک تکنولوژی پتنت به نام “جیب امن” تشخیص می دهد که هر قسمت کیف پول به طول معمول برای چه کارتی قرار دارد. ناگفته نماند که باطری این وسیله هر 6 ماه یکبار باید تعویض شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر