;
coinex

سازنده ی اندروید پس از ترک گوگل به دنبال تاسیس شرکت خود برای تولید گوشی های هوشمند اندروید می باشد

اندی رابین ،خالق اندروید پس از ترک گوگل به دنبال تاسیس شرکت خود برای تولید گوشی های هوشمند اندروید می باشد

اندی رابین فردی است که جزو سازندگان اصلی سیستم عامل اندروید بود و با فروش این سیستم عامل به گوگل به عضویت این شرکت در آمد و تا سال 2013 در بخش توسعه ی این سیستم عامل در گوگل مشغول به کار بود. او سپس به بخش دیگری منتقل شد و 19 ماه پس از آن، تصمیم به ترک گوگل گرفت. اکنون این شخص در تکاپوی ساخت شرکت تولید کننده ی گوشی هوشمند می باشد.

او می گوید که علاقه ی بسیار زیادی به ساخت گوشی اندروید جدید دارد، شاید یک گوشی سطح بالا که توان رقابت با گوشی های آیفون اپل را داشته باشد. این پروژه با توجه به سرمایه ی 300 میلیون دلاری اندی رابین می تواند راحت تر کلید بخورد و با او این سرمایه می تواند استارت آپ خود را سریعتر رونق بخشد. او همچنین با توجه به ارتباطاتی که با سرمایه گذاران دارد کار سختی را در پیدا کردن یک سرمایه گذار جدید برای استارت آپ خود نخواهد داشت.

بنا به گزارشات اندی رابین به دنبال جذب افراد مد نظرش برای همکاری در کسب و کار جدیدش می باشد. البته هنوز مشخص نیست که شرکت رابین چه زمانی راه اندازی خواهد شد. اگر رابین همان قدری که در بخش نرم افزار موفق بود، در سخت افزار هم موفق باشد، طرفداران اندروید باید منتظر گوشی های هیجان انگیزی از جانب رابین و شرکتش باشند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر