coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت هوشمند اچ تی سی وان حوالی بهمن به بازار خواهد آمد

ساعت هوشمند اچ تی سی وان حوالی بهمن به بازار خواهد آمد

بر خلاف دیگر تولید کنندگان گوشی های هوشمند، اچ تی سی تا کنون ساعت هوشمندی را عرضه نکرده است. البته گاهی شایعاتی پیرامون اچ تی سی و ساخت ساعت هوشمندش به گوش رسیده است. در نهایت پس از گذشت چند ماه این شایعات به حقیقت پیوستند و به نظر می اید که اچ تی سی قصد دارد تا اولین ساعت هوشمند خود را در فوریه معرفی و عرضه کند.
طبق گفته Evan Blass (فاش کننده ی اطلاعات) طرفداران اچ تی سی در ماه فوریه منتظر یک ساعت هوشمند از جانب این شرکت باشند. هر چند هنوز مشخص نیست که کجا و چگونه این ساعت هوشمند به بازار عرضه خواهد شد.
سال گذشته شنیده بودیم که ساعت هوشمند اچ تی سی وان صفحه نمایش دایره ای خواهد داشت. با توجه به افزایش محبوبیت روز افزون ساعت های هوشمند با صفحه نمایش گرد، جای تعجب ندارد اگر چنین صفحه نمایشی را در این ساعت هوشمند ببینیم. شایعات جدید حکایت از این دارند که این ساعت هوشمند نام Hlafbeak را خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی راچع به مشخصات آن وجود دارد. احتمالاً این ساعت هوشمند جزو پوشیدنی های اندروید به شمار خواهد آمد و رزولوشن تصویر صفحه نمایش آن 360*360 پیکسل می باشد.
ظاهرا اچ تی سی قصد دارد تا پس از برگزاری کنگره ی جهانی موبایل که در تاریخ 22 تا 25 فوریه ( حوالی بهمن به)برگزار خواهد شد، اولین ساعت هوشمند خود را معرفی و سپس عرضه کند. بدون شک خیلی ها مشتاقانه منتظر رسیدن این ساعت هوشمند می باشند به خصوص اینکه اچ تی سی زمان زیادی را برای ساخت و توسعه ی این ساعت هوشمند صرف کرده است.
باید دید که آیا این ساعت هوشمند اچ تی سی قدرت و کیفیت لازم برای رقابت با ساعت های هوشمند دیگر شرکت های که در حال حاضر در بازار وجود دارند را خواهد داشت یا که خیر.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر