;
coinex

یک شرکت ژاپنی نوعی گوشی هوشمند قابل شست و شو تولید کرده است

یک شرکت ژاپنی نوعی گوشی هوشمند قابل شست و شو تولید کرده است

شاید شما هم جزو آدم های وسواسی باشید که به تمیزی گوشی و به ویژه صفحه نمایش گوشی خود اهمیت می دهید. از طرفی اهمیت تمیزی گوشی و از طرف دیگر صدمه ای که آب می تواند به گوشی شما بزند دو موضوعی هستند که در تقابل با هم قرار دارند. البته در حال حاضر تکنولوژی ضد آب ویژگی است که در بین گوشی های محبوب رایج شده است.
شرکت ژاپنی Kyocera به سطوح بالاتری در فناوری ضد آب دست پیدا کرده، این شرکت به تازگی از گوشی هوشمندی پرده برداری کرد که قابل شست و شو می باشد و حتی در برابر صابون هم مقاوم است.
گوشی هوشمند قابل شست و شوی ژاپنی ها که Dingo Rafre نام دارد صفحه نمایش 5 اینچی و رزولوشن 720pمی باشد. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت توسعه از طریق کارت حافظه تا 128 گیگابایت از مشخصه های این گوشی نام دارد. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید 5.1 می باشد. دوربین پشت 13 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصه های این گوشی می باشد. این گوشی در رنگ های آبی، سفید و صورتی عرضه خواهد شد.
مشخصاً برجسته ترین ویژگی ضد آب و ضد غبار بودن آن است که به معنای واقعی کلمه امکان شست و شوی آن را به وسیله ی صابون می دهد، بدون اینکه مشکلی برای گوشی به وجود بیاید.
صفحه نمایش لمسی این گوشی به گونه ای ساخته شده است که با انگشت مرطوب کاربران هم کار می کند. بنابراین کاربران هنگام آشپزی و ظرف شستن و یا حتی در حمام می توانند از گوشی خود استفاده کنند. همچنین بدنه ی این گوشی در برابر ضربه های تصادفی و افتادن از ارتفاع مقاوم می باشد. صفحه نمایش گوشی نیز از نوع شیشه ی خاصی است که مقاومت بیشتری در برابر ترک خوردگی دارد.
این گوشی در تاریخ 11 دسامبر و به قیمت 465 دلار عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر