;
coinex

آیا گوشی جدیدی که تاییدیه تنا را دریافت کرده مینی وایب P1 می باشد؟

آیا گوشی جدیدی که تاییدیه تنا را دریافت کرده مینی وایب P1 می باشد؟

برند سازنده گوشی چین، لنوو، گوشی هوشمند وایبP1 را در اکتبر گذشته راه اندازی کرد اما یک ماه بعد به طور رسمی از آن رونمایی کرد.

این دستگاه در حال حاضر در بسیاری از کشورها در دسترس مشتریان قرار دارد. وایب P1 در درون خود یک پردازنده اسنپ دراگون 615 هشت هسته ای کوالکام با سرعت کلاک 1.5 گیگا هرتز دارد که با یک پردازنده گرافیکی Adreno 405 و 2 گیگا بایت رم مجهز شده است.

لنوو وایب P1 همچنین یک نمایشگر LCD 5.5 اینچی تاچ اسکرین دارد و کیفیت تصویری فول اچ دی برای آن درنظر گرفته شده است.این نمایشگر از پوشش محافظتی گوریلا گلس 3 بهره مند شده است.

با این حال به نظر می رسد که لنوو تصمیم دارد که یک نسخه کوچکتر از وایب P1 را راه اندازی کند و این نسخه توسط آژانس نظارتی کشور چین TENAA تایید شده است.

این گوشی تنها تاییدیه تنا را به دست آورده اما باید دید که این گوشی با نام مینی لنوو P1 راه اندازی می شود یا خیر؟

براساس تاییدیه تنا نسخه کوچکتر وایب P1 با یک نمایشگر 5 اینچی تاچ اسکرین با کیفیت فول اچ دی ظاهر می شود. مینی وایب P1 با یک پردازنده هشت هسته ای با سرعت کلاک 1.5 گیگا هرتز است اما در تاییدیه تنا مدل آن مشخص نشده است. اگر خوش شانس باشیم مینی P1 همان پردازنده مرکزی اسنپ دراگون 615 را انتخاب خواهد کرد.

بقیه مشخصات گوشی به نظر می رسد که همان مشخصات مدل P1 وایب اصلی باشد. پس انتظار می رود که مینی P1 با 2 گیگا بایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک درگاه میکرو اس دی که تا 128 گیگا بایت قابل ارتقا می باشد. بسته بندی گردد.

مینی لنوو وایب P1 درست به مانند مدل وایب P1 مبتنی بر اندروید 5.1.1 می باشد.

و در آخر باید عنوان کرد که گوشی مینی وایب P1 یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک در پشت، فلاش LED و یک دوربین 5 مگا پیکسلی در جلو با خود به همراه خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر