;
coinex

آیا انتظار طولانی برای پرچمدار بعدی شیائومی رو به پایان است؟

حدود 17 ماه است که از عرضه ی آخرین پرچمدار شیائومی یعنی می 4 می گذرد. دوستداران شیائومی انتظار زیادی را برای می 5 پرچمدار جدید شیائومی کشیده اند و این در حالی است که شرکت هایی مانند سونی خیلی سریع پرچمداران جدید خود را روانه ی بازار می کنند. در همین راستا مدیر عامل شیائومی قبلاً اعلام کرده بود که این شرکت برای عرضه ی هر پرچمدار جدیدش بین 12 تا 18 ماه زمان نیاز دارد. البته باید توجه داشت که انتظار شرکت برای عرضه ی اسنپدراگون 820 نیز، مزید بر علت شد.

طبق نظر کارشناسان و تحلیل گران بعد از این همه انتظار، سرانجام این گوشی در ماه فوریه عرضه خواهد شد. اگر این تاریخ درست باشد تنها دو ماه دیگر به عرضه ی می 5 باقی مانده است. مدیر عامل شیائومی اخیراً اعلام کرده بود که خود او از این گوشی استفاده می کند و تجربه ی کار با این گوشی بسیار لذت بخش است.

عکس منتشر شده گوشی در Webio نشان می دهد که این گوشی قاب بسیار نازکی دارد و از لحاظ ظاهری شباهت هایی را به گوشی شیائومی می نوت دارد. البته نسبت به می نوت نازک تر می باشد.

 شایعات زیادی راجع به این که ما چه مشخصاتی را در این گوشی شاهد خوایم بود، به گوش می رسد. گفته می شود صفحه نمایش این گوشی به تکنولوژی ClearForce (فناوری مشابه با فورس تاچ) مجهز خواهد بود. می 5 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی و رزولوشن 2560*1440 می باشد. قدرت پردازشی گوشی نیز توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 و پردازنده ی 4 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 تامین می شود. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت از مشخص های حافظه ای می 5 می باشند. دوربین اصلی گوشی 21 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن که مخصوص سلفی و ویدیو چت می باشد، 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر