;
coinex

چگونه برنامه های گوشی های اندرویدی را به کارت اس دی منتقل کنیم؟

کارت اس دی. یکی از بهترین قابلیت هایی که درباره ی بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی می توان به آن اشاره کرد پشتیبانی این گوشی ها برای اضافه کردن فضای ذخیره سازی از طریق کارت های اس دی (SD) می باشد.

یکی از بهترین قابلیت هایی که درباره ی بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی می توان به آن اشاره کرد پشتیبانی این گوشی ها برای اضافه کردن فضای ذخیره سازی از طریق کارت های اس دی (SD) می باشد.

در حالیکه نکته ی مثبت این موضوع در این است که شما را قادر به ذخیره سازی عکس ها، ویدئوها و موزیک های بیشتر بر روی گوشی می کند، همچنین به شما این امکان را هم می دهد که برنامه ها و بازی ها را بر روی یک کارت اس دی انتقال دهید و با این اوصاف دیگر نباید نگران تمام شدن فضای ذخیره سازی خود شوید.

اگر شما گوشی هوشمندی دارید که اندروید ۵.۱ لالی پاپ یا اندروید ۶ مارشمالو را اجرا می کند، به راحتی می توانید برنامه ها خود را به یک کارت اس دی انتقال دهید.

اگر شما گوشی هوشمندی دارید که اندروید ۵.۱ لالی پاپ یا اندروید ۶ مارشمالو را اجرا می کند، به راحتی می توانید برنامه ها خود را به یک کارت اس دی انتقال دهید.

۱. اول از همه مطمئن شوید که کارت اس دی را نصب کرده اید. اگر می خواهید یک کارت حافظه بخرید، می بایستی بررسی کنید که حداکثر ظرفیت گوشی هوشمند شما چقدر است. دلیل این هم کاملا مشخص است چونکه به طور مثال اگر گوشی شما تنها ۶۴ گیگابایت را بتواند اداره کند و شما یک کارت ۲۵۶ گیگابایتی بخرید، مسلما پول خود را هدر داده اید.

۲. تنظیمات (Settings) را بر روی گوشی هوشمند خود باز کنید، به پایین اسکرول کنید وبر روی “Apps” تپ کنید.

۳. بر روی نام برنامه و یا بازی ای که می خواهید به کارت اس دی منتقل کنید، تپ کنید. این قسمت به شما نشان می دهد که چه مقدار فضای ذخیره سازی برای در نظر گرفتن این برنامه لازم است. بسته به گوشی شما احتمالا می بایستی بر روی “Storage” برای دسترسی به گزینه ی “Move to SD Card” تپ کنید.

۴. برای شروع این فرایند بر روی “Move to SD Card” کلیک کنید.

۵. اگر بخواهید عکس این عمل را انجام دهید یعنی برنامه ها را از کارت اس دی به گوشی هوشمند منتقل کنید، دوباره باید مراحل ۲ و ۳ را انجام دهید و اینبار بر روی “Move to Phone” تپ کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر