;
coinex

رندرهای منتسب به گلکسی S7 و گلکسی S7 پلاس سامسونگ منتشر شد

Samsung-Galaxy-S7-Render-Leak-01

انتظار می رود سامسونگ جانشین گوشی گلکسی S6 خود را در طول نمایشگاه MWC سال 2016 معرفی کند، تا کنون هم اطلاعاتی حول ویژگی ها و مشخصات این دستگاه وجود داشته است. با این حال، این اولین بار می باشد که رندرهایی از گلکسی S7 و دو سایز صفحه نمایش بزرگ آن بر روی اینترنت ظاهر شده است.
یک تولید کننده لوازم جانبی شخص ثالث به نام ITSkins ادعا می کند که رندرهایی منتسب به گلکسی S7 و گلکسی S7 پلاس سامسونگ همراه با ابعاد دقیق آنها را در دست دارد. پس از نگاه کردن به این رندر ها، قطعا می توان گفت که طراحی آن شبیه به گلکسی S6 می باشد. با توجه به رندر های فاش شده، گلکسی S7 با ابعاد 143.37 در 70.8 در 6.94 میلی متر و گلکسی S7 پلاس 163.32 در 82.01 در 7.82 میلی متر است.
ظاهرا، گلکسی S7 پلاس دارای یک صفحه نمایش 6.0 اینچی می باشد، اما باور آن سخت است؛ ما معتقدیم که این رندرها جعلی هستند زیرا هیچ نوع پورت USB C در آنها دیده نمی شود، علاوه بر این، در ساختار گوشی های سامسونگ، اینگونه طراحی دکمه صفحه اصلی، غیر معمول به نظر می رسد و ظاهراً بیش از حد کوچک است که شامل یک سنسور اثر انگشت نیز بشود.
این رندر ها نشان می دهند که درگاه سیم کارت از بالای گلکسی S6 به کنار دستگاه در گلکسی S7 نقل مکان کرده است. همچنین انتظار می رود که این دستگاه مجهز به چیپست سفارشی اگزینوس 8890 خود سامسونگ (یا یک چیپ ست اسنپدراگون 820 در برخی مدل ها) باشد. از طرفی دارای 4 گیگابایت رم، یک سنسور دوربین بهبود یافته، پورت USB-C و احتمالا یک درگاه کارت حافظه microSD می باشد.

Samsung-Galaxy-S7-Render-Leak-02 Samsung-Galaxy-S7-Render-Leak-03

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر