;
coinex

هم اکنون می توانید ساعت هوشمند Fossil Q Founder را از گوگل استور خریداری کنید

ساعت هوشمند Fossil Q Founder. هم اکنون می توانید ساعت هوشمند Fossil Q Founder را از گوکل استور خریداری کنید

همانطور که انتظار هم می رفت، ساعت هوشمند Fossil Q Founder هم اکنون از گوگل استور قابل خریداری می باشد. این ساعت هوشمند اندروید ور نتیجه ی همکاری Fossil و اینتل (Intel) است و با یک گوشی اندرویدی که اندروید ۴.۴ یا بالاتر و همچنین با دستگاه اپلی که آی او اس ۸ و یا بالاتر را اجرا می کند، سازگار می باشد.

این پوشیدنی یک صفحه ی ۱.۵ اینچی به نمایش می گذارد و با تراکم پیکسلیِ ۲۴۰ پیکسل در اینچ کار می کند. از ویژگی های دیگر این گوشی می توان به رم ۱ گیگابایتی و مموری ۴ گیگابایتی آن اشاره کرد. باتری این ساعت بیشتر از ۲۴ ساعت ماندگاری دارد. ساعت هوشمند Fossil Q Founder دارای گواهینامه ی IP67 می باشد به این معنی که شما می توانید با خیال راحت در حالی که غذا می خورید از این پوشیدنی استفاده کنید و نگران خیس شدن این دستگاه نباشید. این پوشیدنی یک بدنه ی فولاد ضد زنگ و طراحی دایره ای شکل خود (flat tire) به نمایش می گذارد. Fossil Q Founder تعداد گام های شما را می شمارد و مقدار کالری مصرفی هر روز را محاسبه می کند.

هم اکنون گوگل استور این ساعت را با یک بند چرمی به قیمت ۲۷۵ دلار ارائه می دهد و اگر بند فولاد ضد زنگ آن را بخواهید باید ۲۰ دلار بیشتر بپردازید. لازم به ذکر است که ارسال آن نیز به صورت رایگان می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر