;
coinex

۸ نمونه از بهترین محصولات تکنولوژی پوشیدنی در سال ۲۰۱۵

بهترین محصولات پوشیدنی. در چند سال گذشته شاهد محصولاتی با تکنولوژی پوشیدنی بوده ایم که خیلی از آنها از مرحله ی کانسپت به محصولاتی قابل فروش تبدیل شده اند.

در چند سال گذشته شاهد محصولات عرضه کننده ی تکنولوژی پوشیدنی بوده ایم که خیلی از آنها از مرحله ی کانسپت به محصولاتی قابل فروش تبدیل شده اند. هرچند که هنوز هم این محصولات جزء تجملاتی غیر ضروری محسوب می شوند ولی برخی از آنها از نظر قیمت و کیفیت ارزش این را دارند که راجع به آنها بحث شود. با تکرا همراه باشید.

۱. اپل واچ (Apple Watch)

اپل واچ یکی از بهترین پوشیدنی های تا به امروز بوده است که نه تنها برای مچ دست زنان بسیار مناسب است بلکه این ساعت هوشمند دارای ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری عالی می باشد.

اپل واچ یکی از بهترین پوشیدنی های تا به امروز بوده که نه تنها برای مچ دست بسیار مناسب است بلکه این ساعت هوشمند دارای ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری عالی می باشد. اگر شما صاحب آیفون هستید و قیمت هم برای شما مهم نیست، برای خرید آن درنگ نکنید.

اما چرا این پوشیدنی را در صدر بهترین پوشیدنی ها انتخاب نمی کنیم؟

خب! این پوشیدنی برای استارتر ها خیلی گران است. ساعت های هوشمند رقیب با بدنه هایی از فولاد ضد زنگ و بندهای پریمیوم، با قیمتی خیلی کمتر از مدل رده پایین اپل واچ با بدنه ی آلومینیومی و بند لاستیکی ارزانتر هستند. گفتنی است که اپل واچ با بدنه ی ضد فولاد و بند چرمی حداقل به قیمت  649 دلار می باشد. این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت برای یک پوشیدنی کوچک که چندان هم ضروری نیست، قیمت بالایی به حساب می آید.

اپل واچ همچنین دارای یک رابط کاربری تا حدودی پیچیده است که آن را از سادگی بهترین محصولات نسل اول اپل دور می کند. این پوشیدنی دارای ورودی تاچ اسکرین، یک دیجیتال کرون (تاج ساعت) برای اسکرول کردن، دکمه های کناری و فورس تاچ (ّصفحه ی حساس به فشار) می باشد.

مدل 38 میلی متری اپل واچ از 349 دلار و مدل 42 میلی متری آن از 399 دلار شروع می شود.

۲. Fitbit Charge HR

یکی از ردیاب های تناسب اندام سال 2015 این فیت بیت شارژ اچ آر می باشد  که به طور غیر معمولی کوچک است و ضربان قلب را پیگیری می کند

یکی از ردیاب های تناسب اندام سال 2015 این فیت بیت شارژ اچ آر می باشد که به طور غیر معمولی کوچک است و ضربان قلب را پیگیری می کند و هم چنین یکی از معدود ردیاب هایی است و همانطور که می تواند در باشگاه مفید واقع شود، در محل کار شما نیز، کارایی خود را خواهد داشت.

و اما قیمت 150 دلاری آن را می توان به عنوان قابلیتی فوق العاده ذکر کرد.

۳. Thync

یکی از منحصر بفردترین پوشیدنی که امسال دیدیم Thync می باشد که پالس های کوچکی از برق را به مغز تان ارسال می کند که به شما احساس آرامش و یا انرژی می دهد

یکی از منحصر بفردترین پوشیدنی هایی که امسال دیدیم، Thync می باشد که پالس های کوچکی از برق را به مغزتان ارسال می کند و به شما احساس آرامش و یا انرژی می دهد.  این محصول برای بعضی افراد جواب داده ولی دلیل بر این نیست که برای شما هم مناسب باشد و بنابراین توصیه ی آن به افراد دیگر سخت است.

متاسفانه با اینکه 4 ماه از راه اندازی آن گذشته اما هنوز هم تنها برای آی او اس در دسترس می باشد و قرار است برنامه ی اندرویدی آن اواخر این ماه منتشر شود. همچنین این بسته ی 5 تایی را مجددا باید با 20 دلار پر کنید که در طول زمان می تواند پر هزینه شود.

قیمت این پوشیدنی 199 دلار است که نسبت به قیمت زمان راه اندازی آن 100 دلار ارزانتر می باشد.

۴. موتو 360 (نسل دوم)

موتو 360 جدید نسبت به مدل اوریجینال خود بهبود یافته است اما عقیده ی ما براین است که هنوز هم جای کار دارد.

موتو 360 جدید نسبت به مدل اصلی خود بهبود یافته اما عقیده ی ما براین است که هنوز هم جای کار دارد.

این موتو 360 هنوز هم دارای طراحی عجیب و غریب “flat tire” می باشد. نسل دوم موتو ۳۶۰ دارای یک اندازه ی کوچکتر و صفحه نمایش واضح تر و مشکل عمر باتری محدود آن هم تا حدودی رفع شده است.

موتو ۳۶۰ هم اکنون با قیمت شروع ۳۰۰ دلار برای مدل کوچکتر ۴۲ میلی متری و ۳۵۰ دلار برای مدل بزرگتر ۴۶ میلی متری در دسترس می باشد.

.

۵. Moov Now

ردیاب های تناسب اندام برای پیگیری تناسب اندام عالی هستند،

ردیاب های تناسب اندام برای پیگیری تناسب اندام عالی هستند، اما در طراحی اکثر آن ها، این گونه فرض شده است که برای رسیدن به نتیجه بهتر، صرفاً آگاهی از این محاسبات کافی می باشد.

Moov Now از رقبای خود یک قدم فراتر رفته و از سنسور حرکتی تری دی برای هدایت کردن فرم شما و شمارش تعداد گام از طریق فیدبک صوتی که با گوشی هوشمند شما سازگار است، استفاده می کند.

طراحی کوچک این پوشیدنی را می توان هم به دور مچ دست و هم به دور زانو پیچید و باتری آن به مدت 6 ماه دوام می آورد و قیمت آن فقط 80 دلار می باشد.

۶. سامسونگ گیر اس۲

از ساعت هوشمند گیر اس۲ به دلیل برخی از ویژگی های بارز آن به اشتباه به عنوان بهترین ساعت هوشمند یاد می کنند.

از ساعت هوشمند گیر اس۲ به دلیل برخی از ویژگی های بارز آن به اشتباه به عنوان بهترین ساعت هوشمند یاد می کنند.

ویژگی فوق العاده ی این ساعت، حاشیه ی گردان آن است که هنوز هم به عنوان مبتکرانه ترین روش های جابجایی رابط کاربری ساعت هوشمند به حساب می آید (حتی اگر آن را بتوان با دیجیتال کرون اپل واچ مقایسه کرد). این ساعت به عنوان کوچکترین ساعت هوشمند سامسونگ گیر می باشد و همچنین اولین ساعت هوشمند این کمپانی است که تایزن را اجرا کرده و با همه ی گوشی های اندرویدی اخیر کار می کند.

اگر برنامه ی کنترل صدای سامسونگ یعنی S Voice تا این حد ضعیف نبود و همینطور اگر این ساعت امکان انجام عملیات ابتدایی مانند یاداوری برنامه ریزی ها و یا رویداد های تقویم را ارائه می داد، این احتمال وجود داشت که به عنوان بهترین ساعت هوشمند سال انتخاب شود. اما این نقوص و کاستی ها و همچنین فقدان انتخاب برنامه ی شخص ثالث این گوشی را نسبت به رقبای خود عقب می اندازد.

۷. هواوی واچ

ساعت هوشمند منتخب سال و همچنین دومین پوشیدنی منتخب سال 2015 هواوی واچ می باشد که یک ساعت اندروید ور است

ساعت هوشمند منتخب سال و همچنین دومین پوشیدنی منتخب سال 2015 هواوی واچ می باشد که یک ساعت اندروید ور است که می تواند از رقبای خود به عنوان یک ساعت هوشمند جلو بزند.

این ساعت هوشمند دارای یک صفحه ی یاقوت کبود با پوششی استاندارد در همه ی مدل ها (چیزی که اپل تنها در گرانترین ساعت های خود ارائه می دهد)، یک بند چرمی پریمیوم در نسخه ی رده پایین، عمر باتری خوب و چندین سبک جذاب به منظور داشتن دامنه ی انتخاب به نمایش می گذارد.

هواوی واچ به صورت رسمی از قیمت ۳۵۰ دلار شروع می شود، اما اخیرا به قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار نیز در دسترس قرار گرفته است.

.

۸. پوشیدنی سال: سامسونگ گیر وی آر (طراحی شده توسط آکیولس)

این هدست در حقیقت رنگ تازه ای به بازی ها، برنامه ها و ویدئوها می بخشد و قدرت گرافیکی بالایی را نشان می دهد

وقتی صحبت از گجت های پوشیدنی می شود به احتمال زیاد با خود اینگونه فکر می کنید که الزاما دستگاهی است که باید به دور بدن خود بپیچید و در طول روز از آن استفاده کنید. اگرچه ساعت های هوشمند، ردیاب های تناسب اندام و حتی دستگاه های واقعیت افزوده سرگرم کننده هستند اما هنوز هم آنها برای اکثر ما غیر ضروری محسوب می شوند.

واقعیت مجازی به عنوان یک جزء اصلی برای زندگی روزمره تان محسوب نمی شود، اما تجربه ی فوق العاده ای است که با یک بار تجربه ی آن دوست دارید که هر روز از آن استفاده کنید. این گیر وی آر اولین هدست واقعیت مجازی است که با تمرکز بر روی مصرف مشتریان ارائه شده است.

این هدست در حقیقت رنگ تازه ای به بازی ها، برنامه ها و ویدئوها می بخشد و قدرت گرافیکی بالایی را نشان می دهد و همچنین به افراد حس حضور (احساس بودن در جای دیگر) را القا می کند. گیر وی آر تنها برای پرچمداران سامسونگ در سال ۲۰۱۵ مورد استفاده می باشد.

 .

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر