;
coinex

پرچمدار بعدی اچ تی سی به همراه اندروید 6.1 و رابط کاربری Sense 8.0 خواهد آمد

پرچمدار بعدی اچ تی سی به همراه اندروید 6.1 و رابط کاربری Sense 8.0 خواهد آمد

در ماه های اخیر شایعاتی به گوش رسید که اچ تی سی قصد دارد تا گوشی پرچمدار بعدی خود را با نام O2 در سال 2016 روانه ی بازار کند. اما حالا خبر های تازه ای به گوش می رسد و ظاهراً نام پرچمدار بعدی اچ تی سی پرفیوم خواهد بود. البته به نظر می رسد که پرفیوم صرفاً اسم پروژه ی این گوشی در حال توسعه باشد.
تنها اطلاعاتی که در حال حاضر راجع به اچ تی سی O2 وجود دارد این است که گوشی با نسخه ی اندروید 6.1 و ورژن 8 رابط کاربری Sense خواهد آمد. کار کردن بر روی رابط کاربری 8.0 دست خود اچ تی سی بوده و می تواند هر زمانی که بخواهد آن را آماده کند. اما هنوز اندروید 6.1 عرضه نشده است و مشخص نیست که گوگل چه زمانی این اندروید را منتشر خواهد کرد. در حال حاضر آخرین ورژن اندرویدی که آن هم بر روی برخی گوشی ها اجرا می شود اندروید 6.0 می باشد که ماه پیش توسط گوگل عرضه شد.
نزدیک ترین زمانی که گوگل ممکن است بروزرسانی جدیدی را برای سیستم عاملش عرضه کند زودتر از ماه ژوئن نخواهد بود. بنابراین منطقی نیست که انتظار گوشی پریفیوم را قبل از نیمه ی دوم 2016 داشته باشیم.
گمانه زنی هایی راجع به مشخصات این گوشی شده است حکایت از این دارند که پرچمدار بعدی اچ تی سی دارای صفحه نمایش 6 اینچی و رزولوشن2560*1440 خواهد بود. همچنین این گوشی از تراشه ی اسنپدراگون 820 استفاده می کند و دارای 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی می باشد. دوربین اصلی آن 20.7 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن که مخصوص ویدیو چت و سلفی گرفتن می باشد 5 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین ظرفیت باتری آن نیز 3500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.
به جز صفحه نمایش گوشی که می تواند بین 5 تا 6 اینچ متغیر باشد بقیه ویژگی های ذکر شده برای یک گوشی پرچمدار سال 2016، منطقی به نظر می رسد. همچنین وجود اسپیکر های BoomSound اچ تی سی و سنسور اثر انگشت بر روی این گوشی خیلی دور از ذهن نمی باشد.

.

 

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر