;
coinex

کفش جدید آدیداس با ضایعات اقیانوسی و تکنولوژی چاپ سه بعدی

کفش جدید آدیداس با ضایعات اقیانوسی و تکنولوژی چاپ سه بعدی

آیا دنبال راه رفتن روی آب هستید؟ خوب، کفش های جدید آدیداس این امکان را فراهم می کنند، البته ساید نتوانید دقیقاً روی آب راه بروید ولی می توانید روی زباله های که از آب آمده(و تحت تکنولوژی چاپ سه بعدی است) قدم بگذارید!
آخرین کفش این شرکت، دو اتفاق جالب را رقم می زند، استفاده از زباله های پلاستیکی اقیانوس برای ایجاد یک کفش، و تولید آن با تکنولوژی چاپ سه بعدی. در ماه ژوئن گذشته، این شرکت ورزشی با Parley گه یک سازمان اختصاص داده شده برای پرداختن به تهدیدات بزرگ اقیانوس ها، می باشد وارد همکاری شد.

با توجه به اینکه ساختار این کفش به طور کامل از نخ و رشته های اصلاح شده و قابل استفاده مجدد از زباله های اقیانوسی می باشد، برای اولین بار است که در کانسپت یک کفش، تلاش شده تا از مواد بازیافتی هم در فرم و هم در عملکرد، استفاده شود. در حال حاضر، آدیداس قصد دارد که گامی رو به جلو برداشته و بافت پلاستیک اقیانوسی قسمت فوقانی کفش را با چاپ سه بعدی میانی که از پلی استر بازیافتی تشکیل شده، ترکیب کرده است.
ارائه ای که در کنفرانس آب و هوا پاریس در روز سه شنبه رخ داد، Eric Liedtke از هیئت اجرایی آدیداس اشاره کرد “این صنعت نمی تواند بیش از این صبر نماید. ما همراه با همکاری شبکه Parley برای جمع ضایعات اقیانوسی، شروع به انجام اقدامات در راستای ایجاد مواد و نوآوری برای ورزشکاران کرده ایم. ”
در صحبت های Liedtke، از کفشی که با چاپ سه بعدی و ضایعات پلاستیکی اقیانوس ساخته شده، به عنوان “استاندارد صنعت جدید” یاد شد و از قرار معلوم، استاندارد صنعت جدید دلیل ایجاد این کفش است. با توجه به مقیاس جهانی میزان زباله ی اقیانوس ها، این کارمند اجرایی آدیداس بیان کرد: “ما می خواهیم همه ی افراد را در این صنعت به سوی برنامه ریزی و ایجاد راه حل های پایدار برای مشکلات بزرگ جهانی سوق دهیم. ”
آدیداس همچنین گام های دیگری در راستای پرداختن به آلودگی پلاستیکی اقیانوس در پیش گرفته است. این شرکت وعده داده که استفاده از کیسه های پلاستیکی در فروشگاه های خرده فروشی خود را تا پایان سال 2016 و همچنین استفاده از ریز پلاستیک در تمام محصولات مراقبت از بدن خود را تا 31 دسامبر، سال 2015 پایان می بخشند. در حال حاضر، کارمندان آدیداس در جلسات خود دیگر هیچ استفاده ای از بطری های پلاستیکی آب نمی کنند.
بنابراین در حالی که فعلا شما نمی توانید این کفش بسیار خوب را خریداری کنید، مطمئن باشید که با شرکت هایی مانند آدیداس و سازمان هایی مانند Parley، آلودگی اقیانوس ممکن است روزی پشت سر گذاشته شود.

ساختار این کفش به طور کامل از نخ و رشته های اصلاح شده و قابل استفاده مجدد از زباله های اقیانوسی می باشد

بافت پلاستیک اقیانوسی قسمت فوقانی کفش را با چاپ سه بعدی میانی که از پلی استر بازیافتی تشکیل شده، ترکیب کرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر