;
coinex

بلک بری پریو هم اکنون در فروشگاه والمارت در دسترس قرار می گیرد

بلک بری عرضه ی اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود، بلک بری پریو (BlackBerry Priv) را در برخی از خرده فروشی های خاص ایالات متحده آغاز کرده است.

بلک بری عرضه ی اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود، بلک بری پریو (BlackBerry Priv) را در برخی از خرده فروشی های خاص ایالات متحده آغاز کرده است. به طور مثال این گوشی کشویی هم اکنون در بست بای (Best Buy) در دسترس می باشد. از امروز، توزیع بلک بری پریو در ایالات متحده به صورت تصاعدی صورت می گیرد همانطور که هم اکنون این گوشی را می توان در فروشگاه آنلاین والمارت (Walmart) سفارش داد. هنگای که این گوشی را به صورت آنلاین خریداری می کنید، می توانید آن را به صورت رایگان جلوی درب منزل دریافت کنید و یا اینکه از نزدیک ترین فروشگاه والمارت آن را تهیه کنید.

این مدل به صورت نسخه ی آنلاک یعنی به همان صورتی که بلک بری در وب سایت ShopBlakBerry خود ارائه می دهد، فروخته می شود. تنها نسخه ی دیگری از این گوشی که در ایالات متحده ارائه شده، نسخه ی برند شده ی AT&T پریو است که توسط همین اپراتور در دسترس قرار می گیرد. در ماه اکتبر، یک عکس از این پریو که بر روی شبکه ی ورایزون اجرا می شود، بر روی اینستاگرام قرار گرفت. ماه گذشته، بیگ رد (Big Red) هم یک توییت ارسال کرد که مبنی بر این موضوع بود که این گوشی “به زودی” می رسد.

در حالی که این گوشی هم اکنون در بزرگترین خرده فروش ارائه دهنده ی تخفیف در جهان عرضه می شود، ولی قیمت آن هیچ تغییری نکرده است. گوشی بلک بری پریو در والمارت به قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار یعنی همان قیمتی که بلک بری در وب سایت خود ارائه می کند، فروخته می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر