;
coinex

باز هم گوشی جدیدی از شرکت الفون تولید شد

باز هم گوشی جدید از الفون تولید شد

در صنعت گوشی های هوشمند تولید کنندگان نام آشنایی در حال کار برای توسعه و عرضه ی محصولات خود می باشند، به طوری که بازار به شدت رقابتی شده است. حال در این میان، کمپانی الفون به سختی در حال تلاش است تا در صنعت گوشی هوشمند، برای خود نامی دست و پا کند. همانند بسیاری از سازندگان گوشی دیگر که کمتر شناخته شده می باشند، جای تعجب نیست که الفون از چین سربراورده باشد. این کمپانی به صورت مکرر گوشی های مختلف مناسب و معقول (و یا حتی رده بالا) با قیمت های پایین عرضه کرده است. جدیدترین گوشی آن الفون M3 پرو نام دارد، که درست مثل گوشی الفون M3 که مدت ها پیش شاهد آن بودیم، از فلز ساخته شده است.
نام الفون M3 پرو به این دلیل انتخاب شده است که از الفون M3 معمولی بهتر می باشد، هر چند این دو گوشی دارای طراحی مشابه هستند، با این حال M3 پرو رم بیشتری دارد، در واقع به طور دقیق مجهز به 3 گیگابایت رم می باشد، دوربین اصلی آن نیز نسبت به مدل الفون M3 برتر است. با توجه به سایت الفون، این گوشی با سنسور IMX230 سونی طراحی شده (همان سنسوری که در داخل موتو X استایل موتورولا یا موتور X پیور به کار رفته است). همچنین با یک سنسور اثر انگشت، یک صفحه نمایش 5.5 اینچی ساخت LG (رزولوشن آن هنوز مشخص نیست)، پردازنده ی هشت هسته ای Helio P10 مدیا تک، پورت USB نوع C، و قابلیت شارژ سریع همراه می باشد.از طرفی به نظر می رسد که الفون M3 پرو با اندروید 6.0 مارشمالو کار کند.
در حال حاضر، قیمت و تاریخ عرضه ی این گوشی هوشمند جدید الفون، مشخص نیست، به محض باخبر شدن از آنها، اطلاع رسانی خواهیم کرد. به خرید این گوشی هوشمند علاقه مند شده اید؟ نظرات خود را با ما در میان گذارید.

الفون M3 پرو

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام. آره گوشی باحالی به نظر میرسه. قیمتشو مطلع شدید بی زحمت یه اطلاعی ب من بدید

    پاسخ