;
coinex

Fleye: این نام ایمن ترین پهباد موجود در بازار می باشد!

Fleye. گفته می شود که Fleye، امن ترین پهباد جهان می باشد. شاید در نگاه اول بیشتر شبیه به یک توپ فوتبال به نظر برسد، اما این شکل و شمایل آن برای سالم نگه داشتن همه ی اجزای آن از گزند آسیب می باشد

گفته می شود که Fleye، امن ترین پهباد جهان می باشد. شاید در نگاه اول بیشتر شبیه به یک توپ فوتبال به نظر برسد، اما این شکل و شمایل آن برای سالم نگه داشتن همه ی اجزای آن از آسیب های جدی می باشد و آن را در برابر صدماتی که ممکن است از سقوط های احتمالی ببیند، مقاوم می سازد. تنها، مسئله ی طراحی این پهباد آن را از بقیه متمایز نمی کند و در حقیقت یک مغز Linux دو هسته ای با یک SDK (کیت توسعه ی نرم افزاری) و API (رابط برنامه ی اپلیکیشن) از شباهت این ماشین به پهبادهای معمولی دیگر می کاهد و آن را بیشتر شبیه به یک پلتفرم توسعه ی یافته ی پرواز می نماید.

در حالی که مشخصات استاندارد این پهباد در مقایسه با دیگر پهبادها زیاد هم تعجب برانگیز نیست (مانند دوربین اچ دی ۵ مگاپیکسلی با ۱۰۸۰ پیکسل در ۳۰ فریم و یا مدت پرواز ۱۰ دقیقه ای آن)، اما نکته ی جالب این درون چیز دیگری است.

اگر بخواهیم جنبه ی طراحی آن را بررسی کنیم باید بگوییم که با ظهور چیزی به نام کانسپت “فن کانالی” تا حدودی شکل پهبادهای صنعتی و دفاعی را به خود گرفته است. برخلاف اکثر پهبادهای موجود در بازار که روتورهای باز متعدد دارند، فرایند بلند شدن آن به کمک یک پیچ محافظ با ۴ پره ی کنترلی –که جهت یابی این درون را کنترل می کند- راه اندازی می شود و این بدان معنی است که کاربران می توانند با خیال راحت آن را به اطراف هل دهند، آن را لمس کنند و یا نگه دارند و یا حتی بدون نگرانی از گیر کردن در دست اندازها، آنها را به حرکت درآورند.

این پهباد برای کار با برنامه های اندرویدی و آی او اسی طراحی می شود و به تعدادی از سنسورها مجهز می شود که از جمله می توان به شتاب سنج، ژیروسکوپ، ارتفاع سنج، جی پی اس، سونار، گردش نوری و یک مغناطیس سنج اشاره کرد و بنابراین این پهباد می تواند شما را تعقیب کند و تصاویر ۳۶۰ درجه ای بگیرد و یا با تپ بر روی یک آیکون برای پرواز های از پیش تعیین شده تنظیم شود بدین طریق که باید برنامه را باز کنید و کاری را که می خواهید این درون انجام دهد  انتخاب نمایید و سپس آن را در هوا رها کنید.

این هواپیمای بدون سرنشین را می توان از طریق اتصالات وای فای از راه دور و با استفاده از API کنترل کرد. به عبارت دیگر هر دستگاهی که می تواند پیام ارسال کند –مانند یک کنترلر بازی، گوشی هوشمند یا یک کامپیوتر- می تواند با این پهباد ارتباط برقرار کند. این شرکت اخیرا در حال توسعه ی یک API می باشد و برای ارائه ی SDK های مختلف به منظور راحت کار کردن با این پهباد برنامه ریزی می کند.

نسخه ی استاندارد این پهباد با یک کامپیوتر دو هسته ای و ۸۰۰ مگاهرتزی ARM A9، رم ۵۱۲ مگابایتی و یک اسلات میکرو اس دی برای حافظه ی آن همراه می شود، که برای استفاده از برنامه ی گوشی هوشمند و برخی برنامه های ساده ای که توسعه می یابد، مناسب است. این شرکت برای آن دسته از افرادی که می خواهند توان این پهباد را ماکزیمم کنند، یک کامپیوتر ۴ هسته ای و رم ۱ گیگابایتی هم ارائه می دهد.

احتمالا عرضه ی این پهباد از سپتامبر ۲۰۱۶ آغاز می شود و قیمت آن هم حدود ۸۷۵ دلار می باشد.

نسخه ی استاندارد این پهباد با یک کامپیوتر دو هسته ای و ۸۰۰ مگاهرتزی ARM A9، رم ۵۱۲ مگابایتی و یک اسلات میکرو اس دی برای حافظه ی آن همراه می شود، که برای استفاده از برنامه ی گوشی هوشمند و برخی برنامه های ساده ای که توسعه می یابد، مناسب می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر