;
coinex

شایعه: گوشی هوشمند پرچمدار بعدی اچ تی سی، HTC O2 خواهد بود

HTC O2. شایعاتی وجود دارد که مبنی بر این موضوع می باشد که اچ تی سی گوشی جدیدی منتشر می کند که جایگزین وان ام۹ (One M9) می شود.

شایعاتی وجود دارد که مبنی بر این موضوع می باشد که اچ تی سی گوشی جدیدی منتشر می کند که جایگزین وان ام۹ (One M9) می شود و به عنوان پرچمدار بعدی این کمپانی  شناخته خواهد شد. اگرچه نام این گوشی با عنوان ام۱۰ (M10) به بیرون درز کرده است، اما احتمال این هم وجود دارد که این گوشی اچ تی سی O2 هم نامگذاری شود.

خبرهایی به گوشی می رسد و به این اشاره می کند که احتمال اینکه تولید این گوشی لغو شود هم وجود دارد. LIabTooFeR@ افشاکننده ی معروف اچ تی سی، اوایل این هفته توییتی ارسال کرد که در آن ذکر شده بود که احتمالا HTC O2 لغو می شود. این افشا کننده که از قبل به عنوان منبعی قابل اعتماد شناخته شده است ادعا می کند که پرچمدار جدید سال ۲۰۱۶ با نام HTC Perfume شناخته می شود. ما هنوز هیچ چیزی راجع به مشخصات داخلی و طراحی این گوشی نمی دانیم، اما اگر واقعیت داشته باشد ممکن است که بسیاری از مشخصات آن هم همان موارد ذکر شده برای اچ تی سی O2 باشد.

قبل از اینکه این شایعات درباره ی کنسل شدن O2 به بیرون درز کند، چندین منبع چینی تصویر تقریبا کاملی از این گوشی تهیه کردند. در این تصاویر نشان داده شده که این گوشی صفحه نمایشی به بزرگی ۶ اینچ با رزولوشن 2K یعنی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی را به نمایش می گذارد. ظاهرا دو نسخه از این مدل منتشر می شود که یکی با ۶۴ گیگابایت مموری و دیگری با ۱۲۸ گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد. یک دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی برای پشت این گوشی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای قسمت جلوی این دستگاه در نظر گرفته شده است. باتری این دستگاه هم ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که به طور قابل توجهی از باتری سایر گوشی های اچ تی سی بزرگتر است.

این نام اچ تی سی O2 از یک گزارش MyDrivers نشئت گرفته که حدس و گمان هایی را در این باره که این گوشی از یک پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوآلکام بهره می برد، تکرار می کند. در این گزارش گفته شده است که این گوشی احتمالا تا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ راه اندازی می شود ولی اینطور که به نظر می رسد این احتمال وجود دارد که برای نمایشگاه MWC در سال ۲۰۱۶ منتشر شود.

هر دو سایت چینی تصاویر مفهومی مشابهی از اچ تی سی O2 (یا همان M10) منتشر کرده اند. هر دو صفحه نمایشی با حداقل حاشیه با این رندر MyDrivers که صفحه نمایشی شیشه ای منحنی شکل 2.5D را به تصویر کشیده اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر