;
coinex

فلیکر برنامه واقعیت مجازی را برای هدست گیر VR سامسونگ منتشر کرد

فلیکر برنامه واقعیت مجازی را برای هدست گیر VR سامسونگ منتشر کردمی دانیم که شرکت های سامسونگ و آکیولس با همکاری هم نسخه ی تجاری هدست واقعیت مجازی گیر VR را معرفی کردند. آن زمان قرار بر این بود که پاییز امسال این هدست عرضه شود و دیدیم که 29 آبان ماه برای پیش فروش در دسترس قرار گرفت. حال به تدریج محتوای بیشتری برای هدست گیر واقعیت مجازی سلمسونگ بوجود می آید. این دستگاه سامسونگ از پیشتازان ارائه ی محتوا و فضای واقعیت مجازی است. کسانی که نسخه مصرف کننده ی این هدست را انتخاب کرده اند بدون شک از اینکه ببینند که خدمات و سرویس های ارائه شده بیشتر و بیشتر توجه آنها رابه این پلت فرم جلب کند،خرسند خواهند شد.

فلیکر یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های اشتراک گذاری تصویر و ویدیو، می باشد که درسال 2004 توسط شرکت ludicorp ایجاد و یک سال بعد توسط یاهو خریداری شد. اکنون فلیکر به یک سرویس محبوب آنلاین برای به اشتراک گذاری عکس ها، تبدیل شده است. این اپلیکیشن کاربران را قادر به آپلود عکس 360 درجه درجه می گرداند. اکنون این شبکه اجتماعی برنامه ای برای هدست گیر VR سامسونگ ارائه داده است، در واقع در یک محیط همه جانبه با برنامه ی واقعیت مجازی فلیکر به نام Flickr VR به کاربران هدست گیر VR، تجربه واقعیت مجازی ارائه می دهد.
برنامه ی Flickr VR برای همه گوشی های هوشمند که با هدست گیر واقعیت مجازی کار می کنند، در دسترس است، این برنامه زمانی که هدست روی سر قرار می گیرد، عکس 360 درجه را در مقابل فرد نمایش می دهد و تجربه واقعیت مجازی بسیار جذابی را برای کاربران فراهم می کند، عکس های 360 درجه به صورت چرخشی نمایش داده می شوند. زمانی که نرم افزار راه اندازی شود کاربران با چرخش سر خود به اطراف واقعا قادر به تجربه زمان و مکان یک عکس 360 درجه خواهند بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر