;
coinex

چند تکنیک گوگل مپ که فقط کاربران اندروید از آن برخوردارند

تکنیک گوگل مپ

گوگل مپ، اپلیکیشن نقشه خوانی مورد علاقه ی بسیاری از افراد است. متاسفانه کاربران آیفون نمی توانند از تمام قابلیت های آن استفاده کنند و بسیاری از ویژگی های آن تنها در گوشی های اندروید کاربرد دارد و برای آنها غیر قابل استفاده است.
در اینجا چند تکنیک گوگل مپ را که فقط در گوشی های اندرویدی فعال هستند معرفی می کنیم.

.

بدون اتصال به اینترنت از گوگل مپ استفاه کنید. کاربران اندروید می توانند تمام پیچ های جاده و خیابان ها را بدون اتصال به اینترنت نقشه خوانی کنند. برای مثال اگر در کشور دیگری باشید و ترجیح می دهید که برای اطلاعات قدیمی و گران قیمت هزینه نکنید، این وسیله بسیار کارآمد است. برای در اختیار داشتن خدمات آفلاین گوگل، زمانیکه به اینترنت دسترسی دارید منطقه ی مورد نظر خود را (کشور یا شهر) دانلود کنید. برای این کار کافیست که نام منطقه را در گوگل جستجو کنید و از بین نام های یافته شده توسط گوگل، محل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در نهایت روی “دانلود” در قسمت راست صفحه ضربه بزنید. پنجره ی بعدی منطقه ی انتخابی شما را نشان می دهد؛ ناگفته نماند که این منطقه قابل تنظیم است و با بزرگ تر بودن ناحیه حجم دانلود هم افزایش می یابد. پس از آن می توانید هنگام رانندگی از جهت یابی گوگل و حتی جستجوی اماکن دیگر، بدون اتصال به اینترنت برخوردار باشید.

از این به بعد می توانید از گوگل مپ برای یافتن پمپ بنزین هایی که انواع مختلف بنزین را دارند استفاده کنید

.

از این به بعد می توانید از گوگل مپ برای یافتن پمپ بنزین هایی که انواع مختلف بنزین را دارند استفاده کنید؛ بدون اینکه مجبور شوید مقصد نهایی خود را بعد از تغییر مسیر، مشخص نمایید. برای استفاده از این تکنیک روی قسمت بالایی صفحه ی نمایشگر خود ضربه بزنید. از منوی ظاهر شده “پمپ بنزین” را انتخاب کنید. این اپلیکیشن به شما می گوید که با این تغییر مسیر، با چه اختلاف زمانی به مقصد می رسید.

کافی شاپ، رستوران و سایر موارد مورد نیاز خود را در مسیرتان بیابید
.

کافی شاپ، رستوران و سایر موارد مورد نیاز خود را در مسیرتان بیابید. لازم به ذکر است که تغییر مسیر برای موارد ذکر شده به مسیر مقصد نهایی شما خدشه ای وارد نمی کند. گوگل مپ زمان اضافه شده به مسیر را محاسبه می کند و می تواند دسته بندی این رستوران ها و کافی شاپ ها را به شما نشان دهد.

کاربران اندرویدی می توانند پستی و بلندی های جاده های پیاده روی یا دوچرخه سواری را ببینند
.

کاربران اندرویدی می توانند پستی و بلندی های جاده های پیاده روی یا دوچرخه سواری را ببینند. اگر مسیر دوچرخه سواری را انتخاب کرده اید می توانید پستی و بلندی های مسیر را پایین کیلومتر شمار و محاسبه ی زمان صفحه ببینید.

فرمان های صوتی برای جهت یابی برای صاحبان گوشی های اندرویدی امکان پذیر است.
.

فرمان های صوتی برای جهت یابی برای صاحبان گوشی های اندرویدی امکان پذیر است. برای مثال بگویید: “گوگل، گردش بعدی کجاست؟” گوگل به شما خواهد گفت. به این طریق می توانید تمرکزتان را روی جاده حفظ کنید.

می توانید یک لیست جزئی از موارد مورد نیاز خود در جاده ، مانند زمان های پر رفت و آمد در رستوران ها را داشته باشید
.

می توانید یک لیست جزئی از موارد مورد نیاز خود در جاده، مانند زمان های پر رفت و آمد در رستوران ها را داشته باشید. برای دیدن لیست جزئی از آنها، پایین صفحه روی قسمت “مکان ها” ضربه بزنید. می توانید یک لیست از زمان های پر رفت و آمد در روزهایی که غذای بهتر و مشتری بیشتری دارد در اختیار داشته باشید.

کاربران آیفون مایوس نباشند. به زودی بسیاری از این ویژگی ها در نسخه iOS گوگل مپ به روز رسانی خواهد ش

کاربران آیفون مایوس نباشند. به زودی بسیاری از این ویژگی ها در نسخه iOS گوگل مپ به روز رسانی خواهد شد.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر